بذرپاش در نشست خبری: تنها هنر طراحان قراردادهای جدید نفتی، کرسنت است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برجسته کردن بخشی از پرونده‌های فساد با هدف فروکش کردن کرسنت مطرح می‌شود، گفت: قراردادهای جدید نفتی توسط کسانی منعقد شده که تمام هنرشان کرسنت است.

مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس در نشست خبری با موضوع قراردادهای جدید نفتی و پرونده کرسنت که صبح امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در موضوع هسته ای به زمان توافق شده برای تخفیف تحریم‌ها نزدیک می‌شویم در حالی که خبرها حاکی از خارج شدن قلب راکتور اراک است.

وی با بیان اینکه بارها گفتیم غربی‌ها هیچ اطمینانی نمی‌توان کرد، گفت: ما شاهد ۲۰ تحریم جدید بعد از توافق ژنو و ۵ تحریم جدید بعد از نهایی شدن توافق برجام هستیم.

بذرپاش با تاکید بر اینکه برجسته کردن بخشی از پرونده‌های فساد با هدف فروکش کردن پرونده کرسنت مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: اینکه با نگاه سیاسی، فساد بد و فساد خوب داشته باشیم قابل قبول نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: قراردادهای جدید نفتی توسط کسانی منعقد شده که تمام هنرشان قرارداد کرسنت است.

وی با اشاره به اینکه با دولت پرخرج و کم بازدهی مواجه هستیم، ادامه داد: هزینه های جاری دولت در سال ۹۱ حدود ۸۹ هزار میلیارد، در سال ۹۳ حدود ۱۴۳ هزار میلیارد و در سال ۹۴ تا به امروز حدود ۱۷۰ هزار میلیار  تومان بوده است.

عضو هییت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: در ۲ و نیم سال گذشته که وارد مراودات متفاوت در عرصه بین الملل شدیم ۵۴/۷۵ میلیارد دلار خسارت ناشی از کم شدن قیمت نفت به کشور وارد شده است. این نشان دهنده دیپلماسی ضعیف انرژی است

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.