فضای رقابتی با حضور شرکت های بین المللی در بازار انرژی ایران

مدیر فروش یک شرکت عراقی تامین کننده تجهیزات ابزار دقیق و مکانیکی صنایع نفت و گاز گفت: در شرایط پساتحریم و با حضور شرکت های بین المللی انرژی در صنایع نفت و گاز ایران، کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در فضایی رقابتی محقق می شود.

رسول محمدحسن روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش افزود: از حضور شرکت های بین المللی در ایران استقبال می کنیم. 
وی با بیان اینکه اکنون مشکل اصلی بازار انرژی ایران تحریم ها است اظهار کرد : در شرایط کنونی امکان انتقال حتی یک دلار پول به نام ایران وجود ندارد. 
این تامین کننده تجهیزات نفتی گفت: بازار ایران برای شرکت های خارجی از مزیت های نسبی فوق العاده ای برخوردار است که این شرکت ها را برای حضور در ایران ترغیب می کند. 
محمد حسن خاطرنشان کرد: ایران کشور بزرگی است که می تواند با استفاده از ظرفیت های خود به جایگاه های بسیار بهتری در حوزه های مختلف دست یابد. 
وی برگزاری چنین نمایشگاهی را در تبادل اطلاعات و تعامل با دیگر شرکت ها مهم خواند. 
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش دوشنبه (۲۱ دی ماه ) با حضور ۱۹۵ شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد. 
معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، آب و برق مشتمل بر تولید، بازرگانی وخدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و مواد اولیه ،شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان های دولتی ذی ربط از دست اندرکاران صنایع مذکور ، ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق افراد یا واحدهای سرمایه گذار برای سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است . 
در این نمایشگاه چهار روزه فعالان و صاحب نظران این حوزه در محیطی تخصصی به تبادل نظر و اطلاعات می پردازند و شرکت های داخلی و بین المللی محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کرده و از تعامل با فعالان این صنعت و فرصت های موجود بهره مند می شوند. 
این نمایشگاه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۲ و تا فردا پنجشنبه ۲۴ دی ماه برپاست. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.