شکایت مشهدی ها از محمد موسوی به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال!

این طور که شنیده می شود مسئولان تیم والیبال ثامن الحجج از محمد موسوی شکایت کرده اند.

در دیدار هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر والیبال در دیدار ثامن الحجج خراسان با بانک سرمایه حواشی بوجود آمد که خوشایند نبود.
در این دیدار اینطور که گفته می شود محمد موسوی با تماشاگران مشهدی کمی درگیر می شود البته بعد از این بازی ملی پوش والیبال در صفحه اینستاگرامش رسما از مردم مشهد عذرخواهی کرد و نوشت: سلام، صبح همگی به‌خیر سر صحبتم با مردم نازنین مشهد که همیشه هر وقت من به‌ شخصه اونجا بازی کردم مورد تشویق قرار گرفتم، این بار هم همینطور ولی متاسفانه با یه سو برداشت به دلیل اعتراضم به داور آن عزیزان حمل بر بی احترامی من گذاشتند که اصلا اینطور نبود. شاید کسی از این ماجرا خیلی باخبر نباشه ولی اینجا میگم که همه بدونن، مردم مشهد واقعا برام عزیزن و من هیچگونه بی‌احترامی بهشون نکردم. حتی اگر از من ناراحتن هم از همینجا ازشون از صمیم قلب معذرت می‌خواهم و اونایی هم که در کامنت‌ها اینجا حرف بد زدن را حلال می‌کنم. دوست‌تون دارم، یا حق.
اما از قرار معلوم این عذرخواهی برای مسئولان ثامن الحجج کافی نبوده و از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت شده است. هادی رضایی رئیس سازمان والیبال ثامن الحجج در این باره گفت: از موسوی به دلیل اهانت‌هایی که به تماشاگران مشهدی کرده است شکایت کرده‌ایم و پیگیر موضوع نیز هستیم. تیم بانک سرمایه با بی اخلاقی بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت، بعد از اهانت‌های موسوی تماشاگران مشهدی از تشویق تیم ثامن دست کشیدند و شروع به پاسخ دادن به اهانت وی کردند.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.