عربستان صعده یمن را گلوله باران کرد

توپخانه عربستان امروز دوشنبه مناطق مختلف شهرهای رازح وکتاف در استان صعده یمن را هدف گلوله های خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا) یک منبع امنیتی استان صعده گفت: مزراع ومناطق مسکونی وراههای مواصلاتی مناطق الصوح ، الملیل والقمع در شهر کتاف ظرف چند ساعت گذشته هدف 80 راکت وگلوله های توپخانه ای نظامیان عربستان قرار گرفتند. 
این منبع افزود: مناطق مختلف شهرهای رازح وغمر امروز نیز هدف حملات توپخانه ای نظامیان عربستانی قرار گرفت وخانه ها ومزارع کشاورزی زیادی تخریب شدند. 
حملات وحشیانه عربستان به شهرهای یمن در حالی ادامه دارد که دولت مستعفی یمن ساعاتی قبل از برقراری آتش بس در نیمه شب امشب خبر داد.
حملات هوایی جنگنده های متجاوز عربستان شب گذشته نیز منجر به انهدام کامل پل ارتباطی الحقوف میان استان های حجه وعمران والحدیده شد. 
حمله هوایی جنگنده های عربستان به پل الحقوف وانهدام کامل آن در راستای تخریب زیر ساخت شهرهای یمن توسط عربستان وهم پیمانانش صورت گرفت.
عربستان با ائتلاف برخی کشورعربی و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا«عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند. 
براثر این حملات، تاکنون دهها هزار یمنی ازجمله زنان و کودکان کشته و یا زخمی شده و میلیونها نفر نیز آواره و 80 درصد تاسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.