تفاله چای ؛ بهانه ای برای جنایت

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: یک نفر به دلیل ریخته شدن تفاله چای بر روی موتور سیکلتش با فرد عامل درگیر و با ضربه چماق وی را کشت.

به گزارش روز شنبه از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه ۱۵ دیماه امسال از طریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری در خیابان احمدی – نبش خیابان چنگیزی به کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی بنام مهدی . م ( ۳۲ساله ) بر اثر ضربات چوب دستی فردی به نام بهمن مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است. 
انتقال مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی موثر واقع نشد و وی به علت مرگ مغزی سه روز بعد فوت می کند.
براساس این گزارش، پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران و در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
متهم پرونده بنام بهمن (متولد ۱۳۴۷)، در تشریح ماجرا به کارآگاهان گفت: حدود ساعت۲۰ مورخ ۱۵ دیماه در مقابل مغازه بنگاه املاک خود که خانه مقتول و خانواده اش نیز در طبقات دوم و سوم آن قرار دارد، ایستاده بودم که متوجه ریخته شدن تفاله چای از طبقات بالا شدم؛ این کار پیش از این نیز چندین بار از سوی مهدی (مقتول) انجام شده بود و با وجود تذکراتی که به او داده بودم کماکان و گاه و بیگاه این عمل ادامه داشت.
همزمان، برادر مهدی در حال رفتن به داخل ساختمان بود؛ از او خواستم مهدی را صدا کند تا من با او صحبت کنم. محمدرضا پس از شنیدن صحبت های من داخل ساختمان شد تا اینکه پس از نیم ساعت ، مجددا تفاله چای از طبقه دوم روی موتورسیکلت من ریخته شد. دیگر عصبانی شده بودم ؛ تصمیم گرفتم تا آنشب موضوع را برای همیشه حل و فصل کنم؛ زنگ طبقه دوم را زدم و از مهدی خواستم تا بیرون بیاید اما زمانیکه منتظر مهدی بودم، ناگهان مهدی به همراه برادرش در حالیکه میله آهنی در دست داشتند از ساختمان خارج شده و به سمت من حمله ور شدند.
چندین ضربه از سوی آنها به سمت من پرتاب شد و به همین علت، برای فرار از دست ضربات آنها به داخل مغازه رفتم و درب مغازه که از شیشه میرال ساخته شده بود را محکم گرفتم تا آنها وارد مغازه نشوند اما آنها با میله به در مغازه ضربه زدند.
چوب دستی داخل مغازه را برداشته و به بیرون از مغازه رفتم تا مانع از شکستن شیشه شوم، درگیری من با مهدی و برادرش به داخل خیابان کشیده شد. 
هردو با زدن ضربات میله آهنی موجب مجروحیت دست من شدند، ناگهان در حین درگیری مهدی تعادلش را از دست داد و به سمت زمین متمایل شد که من نیز در این موقع، ضربه ای را به سر او وارد کردم که باعث مرگش شد. 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه با اعلام خبر اهدای اعضای بدن مقتول از سوی خانواده اش عنوان کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم و همچنین بررسی تصاویر بدست آمده از صحنه درگیری ، متهم بهمن . خ به عنوان متهم اصلی پرونده با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.