نماینده اصلاح‌طلب مجلس: امیدوار به تجدیدنظر شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها هستیم

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم احراز صلاحیتش برای انتخابات مجلس آینده با تاکید بر رعایت قانون در عین حال ابراز امیدواری کرد که شورای نگهبان نسبت به بررسی صلاحیت‌ها تجدیدنظر کند.

کمال الدین پیرموذن در نامه‌ای به مردم حوزه انتخابیه‌اش نوشته است:

«بنام آفریدگار بخشاینده بخشایشگر
مردم حسین، با وفا وقدرشناس استان اردبیل همراهان و همفکران عزیز
سلام
همانگونه که اطلاع دارید بنده هم مانند تعداد دیگری از اصلاح‌‌طلبان معتدل که برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کاندیداتوری کرده بودند، بنا به تشخیص هیات محترم نظارت تایید صلاحیت نشده‌ام. بنده از ابتدا به دعوت جمع کثیری از شما عزیزان پا به این عرصه گذاشتم و علاقه‌مند بوده و هستم در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صادقانه به مردم خدمت کنم. بدیهی است که با رعایت موازین قانونی اعتراض خود را نسبت به این تصمیم اعلام کرده‌ام ، لذا خواهشمندم تا زمان بررسی اعتراض و اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان انسجام و انگیزه کنونی‌تان را حفظ کنید.
قانون‌مداری یکی از محورهای اصلی برنامه‌های ماست و خود را مقید به رعایت قانون می‌دانیم. و در نهایت نیز به تصمیم نهایی مراجع قانونی هر چه که باشد، احترام می‌گذاریم. پسندم آنچه را جانان پسندد، هر چند که با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، امیدوارم که شورای محترم نگهبان نیز در راستای همین رهنمودها در روند بررسی صلاحیت‌ها تجدیدد نظر کند تا ان‌شاالله زمینه مشارکت هر چه بیشتر تمامی سلایق درون نظام در انتخابات فراهم شود. که البته رجا واثق دارم، با عنایت دلسوزان نظام و رویکرد قانونی و امیدبخش شورای محترم نگهبان مراتب جامه عمل خواهد پوشید. تردید نکنید بقول امام راحل ره. مملکتی که ولایت فقیه دارد بن بست ندارد.
همراهان فهیم و عزیز!
از شما انتظار دارم در شرایط کنونی با حفظ همبستگی و امید به آینده با اتخاذ روشی اعتدالی در راه تحقق آرمان‌های اصلاح‌طلبی گام بردارید. مطمئنا امید به آینده و ایمان به خدای متعال راهگشا و راهنمای ما در تمام امور است. سربلندی‌تان را از خداوند منان آرزومندم.
کمال الدین پیرموذن»

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.