دومین کنگره حزب ندا با سخنرانی محمدرضا عارف برگزار می‌شود

رئیس ستاد برگزاری کنگره حزب ندای ایرانیان از برگزاری دومین کنگره تشکل متبوعش خبر داد و گفت: قرار است در این مراسم رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان به عنوان سخنران ویژه حضور پیدا کند.

سعید نورمحمدی رئیس ستاد برگزاری کنگره حزب ندای ایرانیان با اشاره به برگزاری دومین کنگره تشکل متبوعش اظهار داشت: این کنگره یکی از بزرگ‌ترین کنگره‌های احزاب در دهه اخیر است که در آن دو هزار نفر از اعضای اصلی و آزمایشی حزب شرکت می‌کنند.
وی افزود:‌ دومین کنگره حزب ندای ایرانیان با هدف بررسی عملکرد یک‌ساله حزب و آخرین تحولات مربوط به انتخابات مجلس پنجشنبه اول بهمن در سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامی برگزار می‌شود.
رئیس ستاد برگزاری کنگره حزب ندای ایرانیان در تشریح برنامه‌های کنگره حزب متبوعش گفت: در مراسم افتتاحیه این کنگره صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب و مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان سخنرانی می‌کنند.
نور محمدی افزود: همچنین قرار است محمدرضا عارف رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور پیدا کند.
وی در مورد شرکت‌کنندگان کنگره حزب ندای ایرانیان گفت: علاوه بر اعضای حزب، در این برنامه از دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا و همچنین چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب دعوت کرده‌ایم که حضور پیدا کنند.
عضو حزب ندا با بیان اینکه در این کنگره برای اولین بار، سرود ندای ایرانیان اجرا می‌شود، در تشریح دیگر برنامه‌های کنگره حزب ندای ایرانیان گفت: بعد از افتتاحیه، برنامه‌های تشکیلاتی حزب با حضور اعضا برگزار می‌شود.
نورمحمدی ادامه داد: بعد از مراسم افتتاحیه، گزارش عملکرد دبیرکل و هیئت داوری به اعضای کنگره ارائه می‌شود. بعد از آن دو پنل داریم که در یک پنل برنامه اقتصادی حزب توسط دفتر اقتصاد و توسعه ارائه خواهد شد و در پنل دیگر هم برنامه‌های انتخاباتی حزب توسط ستاد انتخابات ارائه می‌شود.
وی در مورد دیگر شرکت‌کنندگان در کنگره حزب متبوعش اظهار داشت: همچنین نمایندگان اصلاح‌طلب و برخی از نمایندگان معتدل مجلس نیز به این کنگره دعوت شدند؛ علاوه بر آن تمام رسانه‌های داخلی برای پوشش برنامه دعوت شده‌اند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.