مجید جلالی: بهترین گزینه برای جایگزینی نکونام، آندو بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از مسئولان باشگاه به دلیل جذب آندرانیک تیموریان تشکر می‌کنم.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که  در قالب جام شهدا  روز جمعه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: جام شهدا برای ما تعهد ایجاد می‌کند که سایپا باید به لحاظ رفتاری و همین طور فنی در این دیدار خوب ظاهر شود چرا که باید مقام شهدا را حفظ کنیم. این یک بازی تدارکاتی خیلی خوب برای سایپاست. چیزی که از این تورنمنت به دست خواهیم ‌آورد، قطعا در ادامه لیگ برتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این دیدارها از تمامی بازیکنان سایپا استفاده خواهیم کرد. 

وی افزود: جواد نکونام در نیم فصل اول برای ما خیلی خوب کار کرد و آندرانیک تیموریان بهترین گزینه برای پر کردن جای این بازیکن، است که امیدوارم این بازیکن و  مهدی دغاغله جز خرید های خوب نیم فصل سایپا بوده و عملکرد خوبی در نیم فصل آینده به نمایش بگذارند. فکر می‌کنم این برای ما یک فرصت خوب است. برای دغاغله نیز فرصتی است که خودش را به فوتبال برگرداند.
جلالی درباره تیم ملی امید هم گفت: قطعا تیم ملی بازی سختی مقابل ژاپن دارد. ژاپن هر ساله در این مسابقه‌ها شرکت می‌کند و دوره قبلی هم چهارم شد. الان که بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته، قطعا بازی راحتی پیش‌رو نداریم. آن چیزی که مسلم است، این است که تیم ما با ژاپن قابل مقایسه نیست. آن‌ها یک برنامه خوب از قبل داشتند ولی ما چند ماه است که تیم را جمع کردیم. می‌دانیم در دفاع مشکلاتی داریم و مربیان هم در تلاش هستند با جابه‌جایی مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم خاکپور متقاعد شود از یک شیوه بسیار بسته در بازی استفاده کند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.