وزیر اطلاعات:امیداریم انتخاباتی پرشور همراه با مشارکت بالا داشته باشیم

وزیراطلاعات با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امیدواریم در این دوره، انتخاباتی پرشور همراه با مشارکت بالا و آگاهانه،سالم، در محیطی امن و در فضای رقابتی دوستانه در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جلسه شورای هماهنگی اطلاعات این مطلب را بیان کرد و از تلاش های مجموعه وزارت کشور در خصوص فراهم کردن مقدمات اجرایی انتخابات پیش رو تشکر کرد.
وی افزود: وزارت کشور با توجه به اینکه ریاست شورای امنیت کشور را برعهده دارد، در میان جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و امنیت پایدار در صورتی مستقر می شود که از پشتوانه اطلاعاتی فراگیر و اشراف اطلاعاتی خوبی برخوردار باشد .
وزیر اطلاعات پیوند اطلاعات با امنیت را پیوندی ناگسستنی خواند و گفت: اگر اطلاعات نباشد امنیتی برقرار نخواهد شد و اطلاعات بدون امنیت نیز ثمری نخواهد داشت.
علوی درباره آخرین توافقات هسته ای نیز تصریح کرد: خدا را شاکریم که پایان برجام با تلاش های مجموعه عناصر نظام و با هدایت های عالی و موثر رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای رییس جمهوری منجر به لغو تحریم های مربوط به هسته ای شد و انشاالله امید است که نتایج سازنده ای در برداشته باشد.
در این جلسه عبدالرضا رحمانی فضلی و اعضای جامعه اطلاعاتی کشور نیز حضور داشتند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.