اسارت ملوانان متجاوز قدرت ایران را به نمایش گذاشت

حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی که بدون اجازه به آب‌های سرزمینی ما وارد شدند گفت: تصویر اسارت ملوانان آمریکایی توانست قدرت ایران را نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی صبح امروز در همایش سخنی با قلب‌های زنده که در سالن قدس مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه تشکیل این جلسه پیرامون دو نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی صادر شد برمی‌گردد اظهارداشت: یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های هر کشور نیروی انسانی آن کشور است و گل سر سبد این نیروهای انسانی هر جامعه جوانان آن هستند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: اگر مزارع آباد است و کشاورزی پیشرفت دارد و در میدان‌های نبرد پیروزی حاصل می‌شود و اگر جوامع و حوزه‌ها رونق دارند همه برکت حضور جوانان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی که بدون اجازه به آب‌های سرزمینی ما وارد شدند خاطر نشان کرد: همه کشور‌ها و حتی کشورهای اروپایی که دم از استقلال می‌زنند مستعمره آمریکا و غلام حلقه به گوش آن‌ها هستند و این تصویر اسارت ملوانان آمریکایی توانست قدرت ایران را نشان دهد.
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به اینکه جوان تسلیم نمی‌شود گفت: جوان زود تصمیم می‌گیرد و با اراده و درست اقدام می‌کند و پای تصمیم خود می‌ماند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سخن محسن رضایی که دستگیری این ملوانان دو پیام برای آمریکایی‌ها و سعودی‌ها داشته است افزود: یکی از پیامها اعلام قدرت به آمریکا و پیام دیگری برای سعودی‌ها است و نشان داده شد که حلم و صبر ما هم اندازه‌ای دارد و نباید صبر ما را سرریز کنند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.