سرلشگر سلیمانی: امروز هزاران مدافع حرم مقابل دشمنان قسم خورده در حال مقاومت هستند

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: هم‌اکنون هزاران هزار مدافع حرم برای حفظ و صیانت از حریم اسلام در برابر دشمنان سوگند خورده قرآن و اهل بیت در حال مقاومت و جانفشانی هستند.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد سردار سرتیپ شهید محمدعلی الله‌دادی و 22 تن از شهدای این روستا که در روستای پاریز در شهرستان سیرجان برگزار شد، با اشاره به اهمیت شهادت و شهادت‌طلبی در اسلام، گفت: شرط رسیدن به نقطه شهادت دل بریدن از تمام مادیات و تعلقات دنیوی است. تمام شهدای ما در درجه اول هجرتی را از قلب‌های خود آغاز کرده بودند و آن دل بریدن از دل‌مشغولی‌هایی است که در این راه به عنوان سدی در هجرت به سوی پروردگار شناخته می‌شود.
وی در تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید الله‌دادی، خاطر نشان کرد: شهید الله‌دادی یکی از بنیانگذاران بسیج ثارالله استان کرمان به شمار می‌رفت و خدمات قابل توجهی را نیز در سپاه الغدیر استان یزد انجام داد به گونه‌ای که تیپ رزمی این استان تحت تأثیر شخصیت و کارکردهای معنوی و اخلاقی آن شهید گرانقدر به "مدرسه الغدیر" مشهور شده بود.
فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: ویژگی‌هایی که شهید الله‌دادی را با آنها می‌شناختم این بود که این شهید بزرگوار علی‌رغم تمام مسئولیت‌های اجتماعی و نظامی که داشت هیچ‌گاه آلوده به شهرت‌طلبی نشد. به گونه‌ای که اگر هم‌اینک از مردم همین دیار بپرسید که یک چهره‌ مذهبی و اجتماعی معرفی کنند، بی‌تردید شهید الله‌دادی خواهد بود.
سرلشکر سلیمانی، شهید الله‌دادی را الگویی کامل از اخلاق و ادب دانست و تأکید کرد: ولایت‌مداری و دینداری عملی شهید الله‌دادی از او یک اسوه تمام عیار ساخته است، وی کسی است که مقامات مادی دنیا هیچ‌گاه در قلب او اثر نکرد و آن عزیز را از پیمودن مسیری که بیش از 30 سال در پی آن بود یعنی شهادت فی سبیل‌الله باز نداشت.
وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم انقلاب و مقاومت اسلامی، گفت: حرم عقیله بنی‌هاشم که تاکنون فدائیان بسیاری در حفظ و صیانت از خود دیده است؛‌ همچون قمری در میان حریم اسلام ناب محمدی(ص) می‌درخشد، این همان حریمی است که سرور جوانان بهشت و اشرف مخلوقات حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در راه آن از تمام هستی و جان و مال خود و فرزندان و خانواده‌اش گذشته است.
فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: هم‌اکنون هزاران هزار مدافع حرم حضرت زینب(س) برای حفظ و صیانت از حریم اسلام در برابر دشمنان سوگند خورده قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام در حال مقاومت و جانفشانی هستند و این برای امت اسلامی بسیار ارزشمند خواهد بود.
وی در پایان این مراسم ابراز داشت: امیدوارم که خداوند به برکت خون‌های پاک همه شهیدان به‌ویژه شهدای این روستا به ما سربازان انقلاب اسلامی توفیق دهد که پاسداران وفاداری در مراقبت از حریم اسلام و مرزهای جمهوری اسلامی باشیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.