مقام ارشد یک شرکت آمریکایی: ایران می تواند به قطب حمل و نقل هوایی منطقه تبدیل شود

معاون رئیس بخش فروش و توسعه تجاری شرکت هایکو آمریکا(سازنده قطعات صنایع هوا و فضا، دفاعی و الکترونیکی) گفت: ایران در مرکز یک منطقه بزرگ قرار دارد و از قابلیت های لازم برای تبدیل شدن به یک قطب حمل و نقل هوایی منطقه ای برخوردار است.

«جیم سالیوان» در حاشیه اجلاس دو روزه هوانوردی «ایران ۲۰۱۶» افزود: پتانسیل های هوانوردی ایران دست نخورده و بِکر است؛ احساس می کنم در صورت سرمایه گذاری خارجی، آینده درخشانی می تواند داشته باشد.
وی اظهار داشت: شرکت های خارجی برای کسب و کار با ایران، رقابت شدیدی خواهند داشت اما با توجه به اندازه بازار ایران، فرصت برای همه هست.
معاون بخش فروش و توسعه تجاری شرکت هایکو در اروپا، خاورمیانه و آفریقا تاکید کرد: شرکت هایکو در حال بررسی پتانسیل های بازار ایران برای سرمایه گذاری و همکاری های آینده با شرکت های هوایی ایران است.
وی درباره اینکه زمان رسیدن صنعت هوانوردی ایران به جایگاه مطلوب، گفت: اکنون برای هر برآوردی زود است؛ باید وضع موجود بررسی و برای اهداف مورد نظر برنامه ریزی و زمانبندی ارائه شود.
سالیوان، در مورد اینکه آیا شرکت های آمریکایی تمایلی به سرمایه گذاری در ایران دارند نیز گفت: اگر مانعی سر راه همکاری های تجاری وجود نداشته باشد، آنها نیز مانند همه شرکت های بین المللی دیگر، علاقه مند همکاری با شرکت های ایرانی هستند.
اجلاس دو روزه هوانوردی «ایران ۲۰۱۶» دیروز (یکشنبه) با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و بیش از ۱۶۰ نماینده از ۸۵ شرکت سازنده هواپیما و قطعات جانبی از ۳۵ کشور جهان در هتل آزادی برگزار شد. 
عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در روز نخست این اجلاس گفت: ایران از همکاری با شرکت های هوانوردی تمامی کشورها، به جز رژیم اشغالگر قدس، استقبال می کند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.