درخواست کلینتون از رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران

وزیر خارجه پیشین آمریکا در سخنانی ضد ایرانی ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به همکاری با یکدیگر ترغیب کرد.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در سخنرانی خود در جمع گروه موسوم به فدراسیون یهودیان آیووا گفت : آمریکا و اسرائیل برای مقابله با ایران باید با همدیگر همکاری کنند.
هیلاری کلینتون گفت: اسرائیل و آمریکا می‌بایست با همدیگر برای مقابله با سه روند همگرا همکاری کنند.
وی ادعا کرد: جاه طلبی های منطقه ای ایران که به صورتی فزاینده شکلی خصمانه می گیرد، ظهور داعش و تلاش برای مقابله با جهادی‌گری افراطی و تلاش های رو به افزایش در سراسر دنیا برای منزوی کردن و مشروعیت زدایی از اسرائیل است.

وی گفت: من از توافق مذاکره شده از سوی قدرت‌های بزرگ حمایت می کنم؛ اینکه این توافق بی عیب و نقص باشد، باید گفت البته که نیست زیرا هیچ توافقی تا کنون چنین نبوده است ولی همین توان اکنون باعث توقف برنامه اتمی ایران شده و تاخیری چشمگیر برای هرگونه زمان فرار احتمالی هسته ای ایجاد کرده است.

اظهارات کلینتون مبنی بر فرار احتمالی هسته‌ای ایران در حالی مطرح می‌شود که مقامات کشورمان همواره بر صلح‌آمیزبودن برنامه‌های هسته‌ای ایران تاکید داشته‌اند.
همچنین ادعای کلینتون مبنی بر جاه‌طلبی‌های ایران در منطقه در حالی عنوان شده که محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان اخیرا در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی نیویورکر گفت: اگر چیزی موجب به وجود آمدن داعش شده باشد ، حمله آمریکا در سال ۲۰۰۳ به عراق بوده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.