ابراز تمابل هواپیمایی بریتانیا برای ایجاد سفر های مستقیم به تهران

هواپیمایی بریتانیا برای انجام سفر هایی مستقیم به تهران ابراز تمایل کرد و گفت امیدوار هستند این پرواز ها بخشی از برنامه های آینده آنها باشد.

ویلی والش، مدیر اجرایی هواپیمایی بریتانیا یا «بریتیش ایرویز» اشاره کرده است که علاقه دارند پرواز مستقیم به تهران را دوباره در نظر بگیرند. او در یک کنفرانس جهانی هفته پیش در دوبلین گفت: « ما نسبت به ایجاد پرواز هایی به تهران بسیار علاقه مند هستیم و امیدواریم این جزو برنامه های ما در آینده ای نزدیک باشد. ما به شکل فعالانه ای ایران را به عنوان یک مقصد می بینیم. »

این اتفاق در شرایطی است که زمان زیادی از حضور ایران در فهرست هشدار برای سفر نمی گذرد، اکنون پس از لغو تحریم ها از غرب ایران در حال تجربه کردن انفجاری در گردشگران است. ایران در فهرست گرشگری ۲۰۱۴ تلگراف قرار گرفت و در نیمه دوم سال پیش تور هایی زیادی درخواست داده اند تا به ایران سفر کنند.
بندیکت بروگان، خبرنگار مشهور تلگراف پس از بازدید از ایران در سال ۲۰۱۴ در این رابطه نوشت: ایران دو منطقه دارد که باید پوشش داده شوند، یکی قسمت باستانی که دارای گنجینه هایی باستانی و اسلامی از معماری و هنر است؛ خرابه چشمگیر تخت جمشید، زیبایی روحانی اصفهان و قصر های شاهی تهران. قسمت دیگر ایران مدرن است که ما چیزی های زیادی از آن می شنویم ولی در واقع چیزی از آن نمی دانیم. کشوری که در آن ذوج ها به راحتی می توانند دست هم را بگیرند، افراد جوان شلوار های جین تنگ می پوشند، هزینه پارکینگ ها الکترونیکی داده می شود و مسافران مترو ایران راه رفتن روی پله برقی را بی ادبی می دانند.

یک مدیر تور هم در رابطه با افزایش گردشگران ایران به تلگراف گفت: در ۱۸ کاه اخیر رزرو ها برای سفر به ایران به شدت افزایش یافته است، علت این به لغو تحریم ها و از آن مهم تر لغو هشدار سفارت انگلیس برای سفر به ایران است. برای پاسخ گویی به این میل زیاد ما حتی از الان تور هایی برای سال ۲۰۱۷ را می فروشیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.