تداوم حملات هوایی متجاوزان سعودی به یمن و پاسخ ارتش

مواضع نظامی ارتش سعودی در دو منطقه جیزان و عسیر در داخل خاک عربستان هدف حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی قرار گرفت.

در حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به موضع نظامی الخشل در منطقه جیزان در خاک عربستان شماری از نظامیان سعودی کشته یا زخمی شدند.
مجتمع دولتی شهر الربوعه در منطقه عسیر در خاک عربستان نیز هدف حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت.
در همین حال، یک منبع نظامی در منطقه عسیر گفت: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی با تلاش ارتش سعودی برای پیشروی به سمت شهر الربوعه مقابله کرده و یک دستگاه تانک آنها از نوع آبرامز را منهدم کردند.
درپی این شکست ارتش سعودی، جنگنده‌های متجاوزان مناطق مختلف شهر الربوعه را بمباران کردند.

حملات هوایی متجاوزان به استان مختلف یمن
جنگنده های ارتش سعودی به مناطق مختلف استان صعده از جمله بخش وادی صبر، بنی صیاح، منطقه یسنم، مناطق القمع والمخروق و رازح  حمله کردند که خسارتهایی به بار آورد و از جمله باعث ویرانی بخشهایی از یک مدرسه شد.
سه شهروند یمنی نیز در اثر انفجار یک بمب خوشه ای در بخش رازح زخمی شدند.
این جنگنده‌ها همچنین ساختمان مهندسی نظامی و منطقه النهدین و اداره اسناد جنایی در منطقه ذهبان و مناطق السبعین و حده و محله النهضه شهر صنعا را هدف قرار دادند.
مجتمع دولی و اداره امنیت بخش بلاد الروس، منطقه الخرافی، بنی حشیش، کوه عیبان، ساختمان خدمات عمومی در منطقه بنی مطر و منطقه الصباحه استان صنعا نیز شاهد بمباران هوایی متجاوزان بود.
منطقه الساقیه، بخش الغیل و دوراهی الجوف در استان الجوف و کارخانه مواد غذایی العاقل، دو انبار مواد غذایی در مجاورات دانشگاه ذمار و جبل محین در شرق استان ذمار نیز هدف حمله هوایی قرار گرفت.
منطقه النخلیه و یک شرکت در منطقه الربیعی در استان تعز نیز شاهد بمباران متعدد متجاوزان سعودی بود.
مناطق بیت القحوم، ریده، خیوان و خارف در استان عمران و بخش السبره در استان اب نیز هدف حمله هوایی قرار گرفت که به شهادت یک دانش آموز و زخمی شدن شمار دیگری منجر شد.
ساختمان امنیت مرکزی در خیابان شلوغ جمال و منطقه الدوار در جنوب شهر الحدیده نیز هدف حمله هوایی قرار گرفت.

پاکسازی روستاهای منطقه عسیلان
یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی چند روستا در منطقه عسیلان در استان شبوه را پاکسازی کردند.
عناصر تروریست و مزدوران سعودی درمنطقه عسیلان مستقر بودند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.