هیچ دین و آئینی در دنیا با تروریست موافق نیست/تکفیری‌ها به هیچ قاعده و مذهبی اعتقاد ندارند

سخنرانی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پنجمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان اینکه هیچ دین و آئینی در دنیا با تروریست موافق نیست، گفت: تروریست‌های تکفیری به هیچ قاعده و مذهبی اعتقاد ندارند و بدون هیچ دلیل و منطقی به هم‌نوعان خود حمله کرده و آن‌ها را به بدترین شکل ممکن به قتل می‌رسانند.

علی جنتی ظهر امروز در هفتمین همایش بین‌المللی ادیان توحیدی در اصفهان، ایران را مهد همزیستی ادیان مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به هم‌جواری ادیان مختلف در ایران، مردم این سرزمین همواره به  یکتاپرستی شهرت داشته و دارند.
وی افزود: اگرچه دین واحد و غالب مردم ایران، اسلام است اما به راحتی مشترکات ملی و همزیستی مسالمت‌آمیزی درباره حضور ادیان مختلف در کنار یکدیگر در این کشور مشاهده می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حضور ادیان مختلف در جنگ ۸ساله ایران و عراق اشاره و بیان کرد: امروز کمتر آرامستانی از اقلیت‌ها دیده می‌شود که بخشی از آن به شهدای آن اقلیت در جنگ تحمیلی تعلق نداشته باشد.
وی با بیان اینکه هیچ دین و آئینی در دنیا با تروریست موافق نیست، تصریح کرد: تروریست‌های تکفیری به هیچ قاعده و مذهبی اعتقاد ندارند و بدون هیچ دلیل و منطقی به همنوعان خود حمله کرده و آن‌ها را به بدترین شکل ممکن به قتل می‌رسانند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.