لئوناردو دی کاپریو به آرزویش می‌رسد

به نظر می‌رسد آرزوی لئوناردو دی کاپریو که اعلام کرده بود دوست دارد در نقش «لنین» بازی کند، در حال محقق شدن است.

اوایل این ماه «لئوناردو دی‌کاپریو» که به خاطر بازی در فیلم «بازگشته از گور» ساخته «آلخاندرو گونزالس ایناریتو» یکی از شانس‌های اصلی دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگری امسال است، از علاقه‌اش برای ایفای نقش برخی چهره‌های تاریخ روسیه سخن گفت.
وی با بیان اینکه «فکر می‌کنم باید فیلم‌های بیشتری درباره تاریخ روسیه ساخته شود زیرا داستان‌های زیادی در حد آثار شکسپیر در لابلای تاریخ آن کشور ناگفته مانده و ایفای این نقش‌ها برای هر بازیگر، فرصتی فوق‌العاده محسوب می‌شود» اعلام کرد دوست دارد نقش «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور کنونی این کشور یا «لنین» و «راسپوتین» را بر پرده بزرگ بازی کند.
بخت با این بازیگر ۴۱ ساله امریکایی یار بوده و گفته‌هایش به گوش کمپانی «لنین فیلم» رسیده است و مسئولین این شرکت فیلمسازی، پیشنهاد بازی در نقش «لنین» را رسما به وی ارائه کرده‌اند.
«والری کارلوف» سخنگوی کمپانی «لنین فیلم» از ساخت این اثر استقبال کرده و با اشاره به شباهت‌های ظاهری بین لئوناردو دی کاپریو و لنین، اعلام کرده ما به اندازه کافی امکانات و لوکیشن برای بازسازی ایام انقلاب در اختیار داریم.
گفتنی است کمپانی «لنین فیلم» از قدیمی‌ترین شرکت‌های فیلمسازی روسیه است که تأسیس آن به سال ۱۹۱۴ و زمانی که ارتش روسیه در شهر سن پترزبورگ فیلم می‌ساخت، بازمی‌گردد. آن زمان اسم این استودیو «کمیته فیلم سن پترزبورگ» بود و ۶۸ سینما هم در سراسر شهر داشت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.