ایوبی: افتخار جشنواره فجر را به همسران و فرزندان شهدای حرم تقدیم می کنیم

مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آغاز شد. نکته قابل توجه ابتدایی مراسم، آغاز مراسم در سر موعد دقیق اعلام شده بود.

ایوبی در ابتدای سخنرانی اشاره‌ ای به مهمترین اتفاق سیاسی این روزهای ایران داشت و گفت: امروز در دوران پسابرجام قرار گرفته ایم و دنیا به روی سخن ما باز شده است.
ایوبی با لحن خاص خود ادامه داد: می گشایییم سی و چهارمین دفتر مثنوی سینمای ایران را . به نام فجر و به نام نور از سرزمین خور به تماشا می خوانیم همه جهان را. ما در سینما صبوری همدلی و آشتی را تجربه کرده ایم.
ایوبی افزود: تندباد سینمای دیجتیال در سینمای ایران آغاز شده است و چاره ای جز نوآوری نیست. رویش جوانه های امید در سینمای ایران باز شده است. سینما به سبد کالای مردم باز می گردد. با پایان تردید بخش خصوصی سرمایه و هوش ایرانی به سینمای ایران می آید. به همه سینماگران عرصه های گوناگون بشارت می دهم که موج تازه ای از صنعتی شدن در راه است. vod در راه است.اقتصاد سینما د رهمه مناسبات به سود تولیدگران دگرگون می شود. رویش جوانه های امید را می توان حس کرد و دید.
ایوبی گفت: جشنواره سی و چهار جشن ستاره ها با طعم نوگرایی است. آفرین می گوییم به محمد حیدری که دیروز رادید اما نگاهش به امروز و فردا بود. و آفرینی از ته دل به جوانان سینما . شما آمدید تا نشان دهید که سینمای ایران ادامه دارد و فرهنگ و هنر در این سرمزین پایان ناپذیر است. 
ایوبی در پایان گفت: و در پایان از طرف جامعه سینمایی درود می فرستیم به قامت های افراشته و سربازان دلاور و پاسداران حریم و حرم و رزمندگان مقاومت و تقدیم می کنیم افتخارات سی و چهارمین جشنواره فجر را به فرزندان و همسران شهدای حرم، پاسداران امنیت و آرامش ایران بزرگ.
بعد از سخنرانی نسبتا طولانی ایوبی، کلیپی از مجموعه فعالیت های شهید سیاح طاهری، شهید مدافع حرم در فعالیت های فرهنگی از جمله برگزاری مسابقه کتابخوانی در اندرزگاه درود؛ جشنواره فیلم های دانش آموزی دفاع مقدسی در مناطق مرحوم، برگزاری جشن کشتی دوستی بین کودکان ایرانی و عراقی  پخش شد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.