ابوترابی فرد: باید قدردان ایستادگی ملت ایران باشیم

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران با مقاومت در مقابل تحریم ها برگ زرینی در تاریخ انقلاب خلق کردند که ما باید قدردان این ایستادگی مبتنی بر عقلانیت و دیانت مردم باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس را برعهده داشت در سخنانی افزود: حرکت افتخار آفرین ملت عزیز ایران در بهمن ۵۷ گامی بلند در راستای تداوم راه روشن انبیای الهی و پاسخ به دعوت پیامبر اعظم (ص) در سپردن مسوولیت و مدیریت جامعه اسلامی به دست شایسته ترین انسان بود.
وی یادآور شد: اگر حضور گسترده ملت ایران نبود ۲۲ بهمن خلق نمی شد، اگر اجماع ملت ایران در سپردن مسوولیت و مدیریت رهبری جامعه به دست امام راحل نبود، ایشان هرگز در این کرسی نمی نشست و این ملت ایران بود که یکپارچه خواهان حضور ایشان بودند.
وی ادامه داد: این شایسته سالاری و روشن کردن مسیر راهبری نظام با قرارگرفتن شخصیت آراسته به عدالت و فقاهت راه عزت ملت اسلام را هموار کرد.
نایب رییس اول مجلس خاطرنشان کرد: ملت ایران امام بزرگوار را دیروز و رهبر فرزانه انقلاب را امروز برگزیدند و با همه عقلانیت و قدرت در کنار آنان ایستادند و در دفاع مقدس نیز در رویارویی با همه استکبار برای عزتشان ایستادگی کردند.
نایب رییس اول مجلس خاطرنشان کرد: ملت ایران با مقاومت در مقابل تحریم ها برگ زرینی در تاریخ انقلاب خلق کردند که ما باید قدردان این ایستادگی مبتنی بر عقلانیت و دیانت مردم باشیم.
ابوترابی فرد ادامه داد: قوای سه گانه باید با همه توان و ظرفیت در کنار ملت ایران و در رویارویی با مشکلات دست در دست هم دهند و به صورت هماهنگ گام بردارند و با تکیه بر علم، دانش و معرفت برای دستیابی به قله های والای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حرکت کنند.
وی اظهار امیدواری کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه این عقلانیت، استقامت و ایمان را بار دیگر به نمایش بگذارند و پیوند ناگسستنی خود را با انقلاب و رهبری در برابر دید جهانیان فریاد زنند.
نایب رییس اول مجلس تاکید کرد: ملت ایران در طول سال ها در مقابل دسیسه های آمریکا و استکبار پیروز بودند و عزتمندانه از فراز و نشیب ها عبور کردند.
ابوترابی فرد همچنین اظهارداشت: امروز مقاومت اسلامی در سراسر دنیا از جمله عراق، سوریه، بحرین، یمن و … به یک قدرت بزرگ و به یک مشت گره کرده در برابر استکبار جهانی تبدیل شده اند.
وی تاکید کرد: ما دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم که امیدواریم با عقلانیت، ایمان و انضباط برگ زرین دیگری برای افزایش اقتدار اسلامی خلق کنیم و شاهد اوج مشارکت و بهترین انتخاب برای این دو مجلس باشیم.
نایب رییس اول مجلس تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس مشارکت خوبی و در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری خواهند داشت.
ابوترابی فرد اظهارامیدواری کرد که شورای نگهبان نیز با اقتدار برآمده از ایمان و رعایت همه ضوابطی که رهبری بر آن تاکید داشته اند گام دیگری برای افزایش مشارکت مردم و آفرینش مجلسی مقتدر، توانا و حرکت کننده در راه امام راحل بردارند.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.