کار ویژه شقایق دهقان،محراب قاسمی و مردم خیر/مادر عبدالملکی: پول جور شد،خدا کند دخترم بتواند راه برود

مادر سارا عبدالملکی می گوید دخترش پس از دو هفته به آینده امیدوار شده است.

مریم ابوترابیان بعد از دو هفته به آینده امیدوار شد و این را مدیون مردم است، مردمی که در سخت‌ترین روزهای زندگی‌، او و دخترش را تنها نگذاشتند: «از همه مردم از همه آنهایی که چه با ۱۰ هزار تومان‌ها و بیست‌هزار تومان‌هایشان به سارا کمک کرده‌اند، چه از آنهایی که با کمک‌هایی میلیونی‌شان به فریادمان رسیدند و چه‌ آنهایی که با دعاهای خیرشان به یادمان بودند، ممنونم. من نمی‌دانم چطور از این همه محبتی که به ما داشته‌اند، تشکر کنم. من چیزی برای جبران کردن لطف آنها ندارم و فقط می‌توانم دعایشان کنم.» 
ابوترابیان مادر سارا عبدالملکی است؛ عضو تیم ملی راگبی زنان ایران که دو هفته قبل تصادف کرد و چند جراحی سنگین انجام داد و به چند جراحی دیگر هم نیاز دارد. صدمات که به نخاع او وارد شد، شدید بود و احتمال کمی وجود دارد که او دوباره بتواند راه برود. در کنار همه این اتفاقات تلخ، خانواده عبدالملکی که مجبور شده بودند او را در بیمارستان خصوصی بستری کنند، توانایی پرداخت هزینه‌ها را ندارند. در این دو هفته برای جراحی‌ها سارا ۶۵ میلیون هزینه شده بود و تخمین این بود که هزینه بیمارستان به ۱۰۰ میلیون تومان هم برسد. فیزیوتراپی هر روزه به مدت دو سال، دیگر هزینه‌های نگهداری سارا هم برای خانواده معضل شده بود اما خیرینی که از یک هفته قبل به بیمارستان رفته‌اند یا به حساب آنها پول واریز کردند، بار سنگینی از دوش آنها برداشته‌اند. تشکری و هدایتی، خیرینی بودند که همان روزهای اول ۲۰ میلیون کمک کردند. با حساب پول‌هایی که یک فوتبالیست معروف به این خانواده داد و کمک‌هایی از آلمان، آمریکا، سوئد و ایران رسید، ۲۵ میلیون به این خانواده جمع شد. اما اتفاق اصلی از روز سه‌شنبه افتاد زمانی که شقایق دهقان بازیگر تلویزیون به ملاقات سارا رفت و همسرش محراب قاسم‌خانی در اینستاگرامش عکس سارا را منتشر کرد و از همه هنرمندان و کسانی که صفحه او را دنبال می‌کنند، خواست به این دختر کمک کنند. مادر سارا می‌گوید: «از سه‌شنبه شب همین‌طور به حساب ما پول می‌آید. از ده هزار تومان گرفته تا بیست‌هزار تومان و چند میلیون تومان.» 
کمک‌ بزرگتر را هم خیری که با فدراسیون انجمن‌های ورزشی تماس گرفته، کرده است: «آقای علیپور رییس فدارسیون انجمن‌های ورزشی تماس گرفت و کفت که خیری گفته هزینه‌های بیمارستان را پرداخت می‌کند. گفته حدود شصت هفتاد میلیون کمک می‌کند.» این کمک‌ها دلیلی شده تا خیال خانواده عبدالملکی تا حدودی راحت شود. مادرش می‌گوید: «اگر هزینه‌های بیمارستان را این فردی که آقای علیپور گفته، پرداخت کند، بقیه پولی را که مردم داده‌اند، برای خرید تخت بیمارستانی، توآلت فرنگی و لوازمی که سارا دارد مصرف می‌کنیم. هزینه‌های فیزیوتراپی‌اش هم هست. البته خانم رباب شهریان گفتند که سعی می‌کنند فیزیوتراپی‌اش دولتی باشد تا هزینه کمتری داشته باشد. تنها خواسته من الان است که سارا بتواند یک بار دیگر سرپا شود. من از خانم دهقان و همسرشان و این خیری که فدراسیون معرفی کرده و همه آن کسانی که قبلا کمک کرده بودند، واقعا ممنونم. آنها خیال ما را راحت کردند.»‌ 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.