ارتش لبنان باند تروریستی را در منطقه عرسال متلاشی کرد/هلاکت ۶ تروریست تکفیری

فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای ارتش درعملیاتی ویژه که از بامداد چهارشنبه در منطقه عرسال در شمال شرق لبنان و نزدیک مرزهای سوریه شروع شد، یک باند بزرگ تروریستی تکفیری مسلح را متلاشی کردند.

فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد : نیروهای ارتش لبنان به دنبال رصد و کنترل تحرکات اعضای یک باند تروریستی مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش موفق شدند، با حمله ای ویژه و برق آسا این باند را قبل از ارتکاب عملیات تروریستی متلاشی کنند.
در ادامه این بیانیه با بیان این که« اعضای این باند قصد داشتند به مراکز و پایگاه های ارتش حمله و برخی از شهروندان لبنانی ساکن شهرک عرسال را بربایند»ف تصریح شده است: نیروهای ارتش لبنان بامداد امروز به مقر این باند تروریستی در محله وادی الارانب منطقه عرسال حمله کردند و شش تن از عناصر مسلح تروریست از جمله « انس خالد زعرور» از سرکردگان تروریست ها را به هلاکت برسانند و مقادیر زیادی سلاح ، مهمات و نارنجک، تعدادی کمربند انفجاری، دستگاه های صداخفه کن و دو خودرو را کشف و ضبط کنند.
براساس این بیانیه ، یگانی دیگر از ارتش لبنان به یک بیمارستان صحرائی در منطقه عرسال که این باند تروریستی از آن استفاده می کرد، موفق شد ۱۶ تروریست تکفیری را بازداشت کند که در میان آنها « احمد نون» از تروریست های خطرناک دیده می شود.
در این بیانیه با بیان این که « به هیچکدام از نیروهای ارتش لبنانی در این دو عملیات آسیبی وارد نشده و بازداشت شدگان تحویل دستگاه مربوطه در لبنان تحویل شده اند»، آمده است: یگان های ارتش لبنان با تقویت و گسترش اقدامات امنیتی در منطقه ، در حال تعقیب تروریست های مسلحی هستند که به سوی بلندی های شهرک عرسال متواری شده اند.
براساس گزارش خبرگزاری ملی لبنان، ارتش این کشور عصر چهارشنبه نیز مواضع وتحرکات ترویست های تکفیری مسلح در بلندی های شهرک عرسال را زیر آتش سنگین قرار داد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.