جهانبخش: به همان علیرضای همیشگی تبدیل شدم

وینگر جوان آلکمار با رضایت از شرایط خود در این تیم می‌گوید به همان علیرضای همیشگی تبدیل شده است.

آلکمار که جهانبخش بازیکن ایرانی را در اختیار دارد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هلند موفق شد به سختی با یک گل HHC را شکست دهد و به جمع چهار تیم پایانی راه یابد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی که در ابتدای فصل بازی‌های چندان خوبی را به نمایش نمی‌گذاشت و درگیر مصدومیت بود رفته رفته خودش را نشان داد و در این دیدار با یک پاس گل نشان داد که به همان بازیکن خوب فصل قبل تبدیل شده است.
جهانبخش درباره شرایط خود در این تیم گفت: اول باید بگویم که بازی خیلی زیبایی را برگزار کردیم و همه از همان ابتدا یکدل بودیم که با برتری برابر HHC به مرحله بعد راه پیدا کنیم. خوشبختانه همین شرایط هم رخ داد و ما توانستیم به خواسته خود برسیم. حریف بازی درگیرانه و خوبی به نمایش گذاشت و به هیچ وجه بازی راحتی نداشتیم. بازی برابر تیم‌هایی مانند HHC که در دسته‌های پایین‌تر حضور دارند خیلی سخت است. ما بازی‌های اخیر آن‌ها را آنالیز کرده بودیم. با این حال با تیمی متفاوت روبه‌رو شدیم. آن‌ها یک سد دفاعی سخت پیش‌روی ما قرار دادند و خیلی سختی کشیدیم تا بتوانیم به گل برسیم. این بهترین بازی ما در این فصل نبود ولی از نتیجه کسب شده بسیار راضی هستیم چرا که با همین نتیجه هم به خواسته خود که صعود به مرحله بعد بود رسیدیم و اکنون می‌توانیم به بازی بعدی خودمان فکر کنیم.
وینگر جوان تیم ملی ایران و آلکمار در پاسخ به این سوال آیا او به شرایط خوب خودش برگشته است، ادامه داد: بله راست می‌گویید. من فکر می‌کنم به همان علیرضای واقعی تبدیل شده‌ام؛ همان جهانبخشی که همه از من انتظار دارند.
جهانبخش همچنین در ادامه مصاحبه خود افزود: پاس گل دادن را دوست دارم و خیلی خوشحالم که باز هم وینسنت توانست گلزنی کند. به عنوان یک وینگر هدف من این است که مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهم و خیلی خوشحالم که وظیفه‌ام را به خوبی انجام دادم. ما مهاجمان خیلی خوبی در ترکیب داریم و در این دیدار هم وینسنت توانست گلزنی کند. هم او و هم مارک گلزنان خیلی خوبی هستند و هماهنگی خوبی بین ما ایجاد شده است.
مهاجم تیم ملی ایران در ادامه گفت: توانایی‌هایم بیش از این‌هاست و مطمئنم که در ادامه می‌توانم بیش از این‌ها برای آلکمار موثر باشم و فکر می‌کنم رفته رفته این شرایط به وجود بیاید و من به همان علیرضایی تبدیل شوم که همه از من انتظار دارند. الان کاملا آماده هستم و هیچ مشکلی ندارم. احساس راحتی دارم و به خوبی با بازیکنان هماهنگ شده‌ام. امیدوارم این روند من ادامه پیدا کند.
علیرضا جهانبخش در بازی‌های اخیر خود با آلکمار چهار پاس گل و یک گل به ثمر رسانده است و کاملا توانسته در تیم جا بیفتد. اولین گل او برای آلکمار به تیم سابقش یعنی نایمخن زده شد، هرچند او در ۴-۵ بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته اما این بازیکن ایرانی به هیچ وجه از آمار خود در این فصل راضی نیست. او درباره این موضوع گفت: من زمان زیادی از فصل را مصدوم بودم و تازه از بند مصدومیت رها شدم و طبیعی است که کمی مصدومیت به کار من تاثیر بگذارد. اما با تمرین‌های خوبی که در آلکمار داشتم، توانستم این شرایط را از خودم دور کنم و تمرکزم تنها روی بهتر کردن بازی خودم باشد. من فکر می‌کنم الان همان علیرضای همیشگی شدم. نیم فصل اول برای من و تیم خوب نبود. نه من توانستم بازی خوبی انجام دهم و نه آلکمار توانست نتایج خوبی بگیرد ولی بعد از نیم فصل تمرین‌های خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و من به شخصه الان در بهترین شرایط فیزیکی قرار دارم و آلکمار هم شرایط خیلی خوبی دارد.
آلکمار هفته آینده باید در دیداری سخت در لیگ هلند برابر "ویتسه آنهم" به میدان برود که آزمونی سخت برای جهانبخش و شاگردان واندربروم است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.