جعفرزاده: برای تحقق اهداف اصلی انقلاب باید تلاش کرد/ رژیم پهلوی قابل اصلاح نبود

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: رفاه عمومی، ‌ نبود فقر، کاهش فاصله طبقاتی، نبود مفسده‌های اقتصادی همچون رانت‌خواری و رشوه‌خواری و همچنین مفسده‌های اخلاقی از شعارهای ما بود و باوجود این‌که بخشی از آن تحقق پیدا کرد، اما بخشی از این وعده‌ها نیز عملی نشد.

غلامعلی جعفرزاده با تاکید بر اهداف مقدس انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حاکمیت رژیم پهلوی تحت هیچ‌عنوانی قابل اصلاح نبود و مردم نمی‌توانستند شاه را تحمل کنند به همین دلیل انقلاب سال ۵۷ با اهداف مقدسی شروع شد و در ادامه فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشت.
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به مشکلات و سختی‌هایی که در سال‌های پس از انقلاب ازسوی دشمنان خارجی به وجود آمده، گفت: با این همه، فراز و نشیب‌های پس از پیروزی انقلاب همچون جنگ تحمیلی هشت‌ساله و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه علیه مردم ایران، منجر به این شد که نتوانیم به طور کامل به تمامی اهداف موردنظر انقلاب نائل شویم.
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: در واقع تا امروز نتوانستیم همه وعده‌ها و آرمان‌های انقلاب را محقق کنیم و این درحالی است که بسیاری از ایده‌ها و آرمان‌های انقلاب همین حالا محقق شده و وضعیت امروز ایران با سال‌های پیش از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.
او با تاکید بر دستاوردهای قابل‌توجه انقلاب در حدود ۴ دهه اخیر، یادآور شد: رفاه عمومی، ‌ نبود فقر، کاهش فاصله طبقاتی، نبود مفسده‌های اقتصادی همچون رانت‌خواری و رشوه‌خواری و همچنین مفسده‌های اخلاقی از شعارهای ما بود و باوجود این‌که بخشی از آن تحقق پیدا کرد، اما بخشی از این وعده‌ها نیز عملی نشد و درواقع در مسیر اجرایی شدن این وعده‌ها مشکلاتی پیش آمد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: با این وجود، اگر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را شعار اصلی انقلاب بدانیم، باید بگوییم که در این سال‌ها ایران از کشوری وابسته و دنباله‌رو به قدرتی مستقل در منطقه و جهان تبدیل شده‌است.
نماینده مردم رشت در مجلس نهم اعلام کرد: امروز تمام قدرت‌های بزرگ سیاسی و اقتصادی حساب ویژه‌ای روی ایران باز کرده و همکاری و تعامل سازنده با ایران را راه پیشرفت و دستیابی به اهداف خود می‌دانند که همین مسئله نیز قدرت و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رساند.
جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان تصریح کرد:با این همه، باید بپذیریم که برخی از وعده‌ها و شعارهای اصلی انقلاب تا به امروز محقق نشده‌است و باید برای تحقق آن تلاش کرد.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.