آیت‌الله امامی کاشانی: باید بهترین قوانین برای تولید و اشتغال تصویب شود

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در همه امور باید به عنصر انگیزه توجهی ویژه داشت و اگر انگیزه در وجود همه مسئولان وجود داشته باشد کارها به درستی انجام می‌شود.

 آیت‌الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۸ فروردین تهران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی سیاستی است که مشکلات کشور را برطرف می‌کند.وی افزود: سیاست اقتصاد مقاومتی کشور را از وابستگی به استکبار بی‌نیاز می‌کند و به ایران عزت و استقلال می‌دهد.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: باید ایمان داشت و به خوبی از زمان و استفاده کرد. به این معنا که اگر انگیزه و ایمان به حوزه اقتصاد و تولید وارد شود می‌توانیم کالایی مرغوب در کشور تولید کنیم.
آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به اینکه ورود کالای قاچاق به کشور خیانت محسوب می‌شود تصریح کرد: توجه به تولید داخل و جلوگیری از واردات کالاهای غیر ضروری خدمت به کشورمان تلقی می‌شود، همچنین اگر ایمان در تمامی طبقات جامعه و دستگاههای تقنینی،‌ قضایی و اجرایی متجلی شود هیچ فردی نان حرام نمی‌خورد و کالای قاچاق وارد کشور نمی‌کند.
وی یادآور شد: اگر کارگران ایمان داشته باشند کالای مرغوب و با کیفیت تولید می‌کنند به طوری که کالای آنها با اجناس مشابه خارجی رقابت می‌کند و در واقع تولید کالای نامرغوب و ارائه آن به مردم از روی بی ایمانی است نه نبود علم.
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: باید دانست بی‌ایمانی مدیران و کارگران و دست‌اندرکاران منجر به تولید کالای بی‌کیفیت می‌شود به هر حال تولید مرغوب از اهمیت بسیاری برخوردار است.
آیت‌الله امامی کاشانی گفت: تعیین شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری به استقلال و عزت کشور مربوط می‌شود. لذا این سیاست باید در دستگاههای کشور مورد توجه قرار گیرد همچنین باید بهترین قوانین موجود در این زمینه احقاق شعار سال را تصویب کرد تا تولید و اشتغال در کشورمان افزایش یابد.
وی تاکید کرد: در همه امور باید به عنصر انگیزه توجهی ویژه داشت چرا که پایه بسیاری از امور شناخته می‌شود و اگر در وجود همه مسئولان این موضوع مهم وجود داشته باشد کارها به درستی انجام می‌شود.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه ازدیاد تعطیلات در کشور به خصوص تعطیلات عید فرصت‌ها را از بین می‌برد افزود: مجلس شورای اسلامی می‌بایست برای میزان تعطیلات در کشور تدبیری بیاندیشد. چرا که کشور نیازمند حرکت‌های جهادی است. 
وی با اشاره به حمله نظامی آمریکا به سوریه گفت: کشوری مانند آمریکا این چنین دیوانه است و جنایت و حملات متعددی به سوریه انجام داده و سلاح‌های شیمیایی در اختیار تروریست‌ها قرار داده و آنان را تقویت می‌کند و امروز نیز موشک به پایگاه هوایی سوریه شلیک کرده است در حالی که  سازمان ملل ادعا می‌کند که سوریه حملات شیمیایی انجام داده است.
امام جمعه موقت تهران درباره اهمیت انتخابات نیز خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همه در انتخابات حضور پیدا کنند و انسجام و وحدت ملی را در پای صندوقهای رای نشان دهند که این خدمت به اسلام، ملت و تاریخ است. 
آیت‌الله امامی کاشانی با توجه به اینکه فصل نامنویسی طلاب نیز گفت: باید به این مسأله توجه شود که طلاب عزیز ما در حوزه‌ها درس بخوانند و برای تبیین اسلام اهتمام بورزند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.