نرخ طلا و ارز سه شنبه ۲۰ تیر

صرافان سکه و ارز امروز (سه شنبه) هر دلار آمریکا را با ۶ ریال افزایش قیمت نسبت به میانگین قیمتی دیروز ۳۷ هزار و ۷۹۳ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۸ هزار و ۵۰۰ ریال رشد ۱۲ میلیون و ۱۱۷ هزار ریال فروختند.

 قیمت هر یورو در سامانه نظارت ارز (سنا) تا زمان انتشار این خبر ۴۳ هزار و ۳۷۸ ریال ثبت شده است که نسبت به میانگین قیمت ها در پایان معاملات دیروز ۲۵۳ ریال رشد دارد.
میانگین قیمت دلار و یورو در سامانه سنا تا ساعت ۱۸ دیروز که معاملات به پایان می رسد، به ترتیب ۳۷ هزار و ۷۸۷ ریال و ۴۳ هزار و ۱۲۵ ریال بود.
در معاملات امروز، هر پوند انگلیس ۴۹ هزار و ۱۸۴ ریال به فروش رفت که ۱۲ ریال نسبت به دیروز افت قیمت دارد؛ هر درهم امارات که بر شاخص قیمت دلار در بازار آزاد اثرگذار است، ۱۰ هزار و ۴۰۵ ریال فروخته شد و رشد ۱۶ ریالی را ثبت کرد.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۹۲۰ ریال و هر یورو را ۴۳ هزار و ۶۲۰ ریال اعلام کرد.
کاهش قیمت برخی مسکوکات طلا
بر اساس قیمت های اعلام شده در تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز نسبت به میانگین قیمتی دیروز ۱۰ هزار ریال افزایش داشت و ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال به فروش رفت.
هر قطعه نیم سکه ۱۴ هزار ریال کاهش قیمت ثبت کرد و ۶ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال فروخته شد؛ ربع سکه طلا نیز در معاملات امروز پنج هزار ریال کاهش داشت و ۳ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال عرضه شدد.
سکه گرمی امروز نیز تغییر قیمتی نداشت و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به فروش رفت.
اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۱۱ دلار و ۴۰ سنت اعلام کرد که نسبت به دیروز سه دلار و ۸۰ سنت کاهش دارد.
هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۲۸۰ ریال فروخته شد که نسبت به میانگین داد و ستدهای دیروز ۴۶۰ ریال کاهش قیمت داشته است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.