علاء‌الدین بروجردی دور دومی شد/ ملکشاهی در بهارستان ماند/ فلاحت‌پیشه مجلس دهمی شد

براساس اطلاعیه شماره ۷۸ ستاد انتخابات کشور، نمایندگان اسلام‌آباد، سنقر، کنگاور و میانه مشخص شدند و تعیین تکلیف علاء‌الدین بروجردی به دور دوم موکول شد.

براساس اطلاعیه شماره ۷۸ ستاد انتخابات کشور، اسامی منتخبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه یکشنبه ۹ اسفند ۹۴ که موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده‌اند، به شرح زیر است:
در حوزه انتخابیه پاکدشت آقای محمد قمی از مجموع ۹۰ هزار و ۶۰۸ رای صحیح ماخوذه با کسب ۴۶ هزار و ۳۹۸ رای نماینده مردم پاکدشت در مجلس دهم شد.
در حوزه انتخابیه سنقر از مجموع ۴۸ هزار و ۲۴۰ رای صحیح ماخوذه، آقای سیدجواد حسینی‌کیا با کسب هزار و ۵۴۳ رای و آقای محمد عمادی رستگار با کسب ۵ هزار و ۵۸۵ رای به مرحله دوم راه یافتند.
در حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب و دالاهو آقای حشمت‌الله فلاحت‌پیشه از مجموع ۱۱۸ هزار رای صحیح ماخوذه با کسب ۵۳ هزار و ۳۶۹ رای نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس دهم شدند.
در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین آقای حسن سلیمانی از مجموع ۱۳۵ هزار و ۶۸۸ رای صحیح ماخوذه با کسب ۴۸ هزار و ۸۹۱ رای اکثریت نسبی آرای این حوزه انتخابیه را کسب کردند.
در حوزه انتخابی میانه فردین فرمند از مجموع ۹۴ هزار و ۵۶۴ رای صحیح ماخوذه با کسب ۲۴ هزار و ۹۸۰ رای و آقای یعقوب شیویاری با کسب ۲۳ هزار و ۹۱۹ وارد مجلس دهم شد.
در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه آقای نظر افضلی از مجموع ۵۴ هزار و ۸۶۳ رای صحیح ماخوذه با کسب ۱۹ هزار و ۵۵۳ رای حائز بیشترین آرای نسبی در این حوزه انتخابیه شد.
همچنین در حوزه انتخابیه بروجرد از مجموع ۱۴۱ هزار و ۹۵۶ رای صحیح ماخوذه آقای علاءالدین بروجردی با کسب ۳۰ هزار و ۴۶۳ رای و آقای هادی مقدسی با کسب ۲۹ هزار و ۱۰۸ رای و آقای عباس گودرزی با کسب ۲۷ هزار و ۵۲۷ رای و خانم فاطمه مقصودی با کسب ۲۶ هزار و ۸۱۵ رای به مرحله دوم راه یافتند.
در حوزه انتخابیه پل دختر آقای سیدحمیدرضا کاظمی از مجموع ۵۰ هزار و ۶۴۲ رای صحیح ماخوذه با کسب ۱۸ هزار و ۹۵۰ رای نماینده مردم پل دختر در مجلس دهم شد.
در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان از مجموع ۷۸ هزار و ۱۵۵ رای صحیح ماخوذه آقای محمدرضا آقایی با کسب ۱۶ هزار و ۲۵۸ رای و خانم سمیه محمودی با کسب ۱۲ هزار و ۳۲۴ رای به مرحله دوم راه یافتند.
در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان آقای اللهیار ملکشاهی از مجموع ۱۲۸ هزار و ۶۲۱ رای صحیح ماخوذه با کسب ۵۷ هزار و ۷۱۳ رای در مجلس دهم ماند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.