تبلیغات نامزدهای دور دوم مجلس یازدهم آغاز شد

تبلیغات داوطلبان انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در ۱۱ حوزه انتخابیه آغاز شد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از ایرنا، تبلیغات نامزدهای دور دوم مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت و ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه به پایان می‌رسد.

دومین دور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان و ۱۱ حوزه انتخابیه چون لنجان، بیجار، دهلران، سمیرم، کرج، اسلام‌آباد غرب، کردکوی، کرمانشاه، اهواز، میانه و زنجان برگزار می‌شود.

پیش از این سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تدوین پروتکل‌های بهداشتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت که ستادهای تبلیغاتی نامزدها فعالیتی نخواهد داشت و تبلیغات انتخاباتی صرفا در عرصه مجازی صورت خواهد گرفت.

به گفته او، این دوره بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، به جای تجمعات و گردهمایی نامزدها و هوادارانشان، فرصتی فراهم شده تا نامزدها با همکاری صدا و سیما برنامه تبلیغی تولید کنند و از شبکه استانی در قالب برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش شود. این تصمیم به منظور پرهیز از تجمعات غیرضرور برای مهار کرونا و قطع زنجیره انتقال اتخاذ شده است. دستورالعمل ویژه­‌ای نیز تدوین شد که به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.