پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۱ بهمن

در سه روز گذشته بازار روند خوبی را داشته است و شاخص کل توانسته است صعود‌های خوبی را تجربه کند. در گفتگو با علی عصاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.

روند سبزپوشی بازار و رشد شاخص کل از روز چهارشنبه آغاز شد و این روند رو به رشد در دو روز معاملاتی اخیر هم ادامه داشته است. البته در روز جاری اندکی به فشار فروش‌ها افزوده شد، اما هر آنچه بود نماد‌های بزرگ بازار و به خصوص پالایشی‌ها بازار را سبزپوش و با صف خرید به اتمام رساندند.

شاخص کل در روز جاری توانست دوباره یک رشد ۲۵۵۷۹ واحدی معادل ۲.۰۳ درصد به سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۵۷۴ واحد برسد. شاخص کل هموزن نیز رشد ۰.۸۱ درصدی را تجربه کرد و به سطح ۳۲۷ هزار و ۷۵۵ واحد رسید.

مقایسه وضعیت رشد دو شاخص نشان می‌دهد که اقبال امروز هم به شاخص ساز‌ها و بزرگان بازار بیشتر بوده است.

ارزش معاملات در بازار امروز در بورس ۳۹ هزار و ۶۷۶ میلیارد ریال ثبت شد.

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

علی عصاری کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: شاخص طی سه روز گذشته رفتار یکسانی را داشته است. وی ادامه داد: در ابتدا در نیمه اول بازار رشد شارپی و در نیمه دوم حالت حمایتی داشت.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: این سه روز بازار رفتار مشابه داشته است و پیش بینی می شود که فردا حداقل در ابتدای بازار شاهد بازار سبزی باشیم و امیدوارم مثل سه روز گذشته روند همینجوری ادامه داشته باشد.

عصاری اظهار داشت: روند ظاهرا یک روند صعودی است و پیش بینی من این است که فردا هم بازار سبزی داشته باشیم و در این سه روز همچنان حمایت شاخص سازها به خوبی به چشم می خورد و در این سه روز این شاخص سازها بودند که بازار را توانستند مثبت نگه دارند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.