ضرب و شتم زن ایرانی توسط پلیس دانمارک +ویدیو

سازمان محافظت از حقوق پناهجویان (Trampolinhuset) تصاویر مربوط به اعمال خشونت پلیس دانمارک با این زن ایرانی را به اشتراک گذاشته است.

خشونت شدید پلیس دانمارک علیه یک زن ایرانی دارای دو کودک و تزریق آمپول حاوی مواد مخدر آرام کننده به وی با واکنش نهاد‌های حقوق بشری روبرو شده است.

به گزارش فرارو، خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت: علی‌رغم اقامت ۷ ساله این زن ایرانی همراه دو فرزند خود در دانمارک، مقامات و پلیس این کشور با اعمال زور و خشونت تلاش کرده اند وی را از دانمارک اخراج کنند.

چهار پلیس با مراجعه کمپ پناهجویان آونستراپ و با اعمال خشونت علیه این زن به او آمپول حاوی موادمخدر آرام بخش تزریق کرده اند.

سپس این زن را به زور سوار هواپیمای ایرانی کرده و او را از دانمارک اخراج کرده‌اند.

تصاویر مربوط به ضرب و شتم این زن پناهجوی ایرانی با واکنش گسترده مخاطبین شبکه‌های اجتماعی و نهاد‌های حقوق بشری قرار گرفته است.

سازمان محافظت از حقوق پناهجویان (Trampolinhuset) تصاویر مربوط به اعمال خشونت پلیس دانمارک با این زن ایرانی را به اشتراک گذاشته است. این سازمان اعلام کرده که علیه پلیس دانمارک شکایت خواهد کرد.

از سوی دیگر عدم اجرای قانون ضبط وسایل شخصی پناهجویان نسبت به پناهجویان اوکراینی که پیشتر درباره پناهجویان سوری و خاورمیانه‌ای در دانمارک اجرایی شده بود نیز با واکنش شدید سازمان‌های حقوق بشری روبرو شده است. این سازمان‌ها رفتار متقاوت دولت دانمارک با پناهجویان دارای ملیت‌های مختلف را استاندار دوگانه معرفی کرده اند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.