ویسی: دو سال دیگر قهرمان آسیا می‌شوم/ به استقلال تهران نمی‌روم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه اشک بعدی‌اش اشک قهرمانی در آسیا خواهد بود، اعتراف جالبی از نحوه انتخاب بازیکنانش در سال گذشته کرد.

عبدالله ویسی که میهمان حضوری برنامه نود بود درباره مسائل مختلفی صحبت کرد:
* آدمهای زیادی به من کمک کردند تا قهرمان شود. کربکندی، دادکان، خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب بیرون از زمین به من کمک می کردند.
* این دوسه روز بالای هفت، هشت هزار تماس تلفنی و پیامک داشتم که نتوانستم جواب بدهم. باید از همه تشکر کنم.
در ادامه تصاویر اشکهای ویسی در سال ۱۳۷۸ به خاطر خط خوردن از تیم ملی پخش شد و سرمربی استقلال خوزستان حتی با دیدن این تصاویر اشک ریخت! ویسی گفت که اشک بعدی او قهرمانی در آسیا خواهد بود.
همچنین عادل فردوسی پور خطاب به ویسی گفت: آن موقع سال اول نود بود که سر معادله استقلال و پرسپولیس تو را خط زدند و من دلم برایت سوخت.
ویسی صحبتهایش را درباره تیم از سر گرفت.
* بعد از اشکهایم در آن سال قسم خوردم حق هیچ بازیکن را نخورم.
* هر دروازه بانی را می خواستم مبلغ ۸۰۰، ۹۰۰ میلیون تومان می خواست ولی دخسوس را با ۵۰۰ میلیون آوردم. خواهش می کنم حالا قیمتش را بالا نبرید!
* چون شما را دوست دارم می خواهم یک اعتراف شیرین کنم. من بازیکنان فولاد نوین را زیرنظر داشتم. سال گذشته بازی های فولاد نوین را از نزدیک تماشا می کردم و گاهی اسکوچیچ سرمربی فولاد هم کنار من بود. هر بازیکنی را که می خواستم، از اسکوچیچ می پرسیدم که آیا آن بازیکن را قبول دارد یا خیر. به عنوان مثال می گفتم مهدی زبیدی چطور است و اسکوچیچ می گفت نه، این بازیکن به درد لیگ برتر نمی خورد. من اسم این بازیکنان را یادداشت می کردم و خیالم راحت بود که فولاد آنها را نمی خواهد. یک حیله و شیطنت اینطوری هم به کار بردیم!
* کیان یکی از پسرهایم بوکس کار می کند. او در استان خوزستان دوم است. فکر می کنم او با دشداشه در ورزشگاه حضور داشت.
* در هر تیمی که باشم، دو سال دیگر قهرمان آسیا می شوم و آنجا دوباره اشک می ریزم.
* از مسئولان گلایه دارم. روز آخر لیگ برای ما ارزش قائل نشدند. ما صدر جدول بودیم و قرار بود قهرمان شویم ولی به تیم استقلال توجهی نکردند.
* من هنوز با سپاهان تمام نکردم. برای استقلال خوزستان ناز نمی کنم. مال این حرفها نیستم. تجربه فولاد را دارم و می دانم که نباید روی باد این حرفها بخوابیم.
* من ترسی ندارم چون در استقلال دیگر از ما قهرمانی نمی خواهند. ما باید در آسیا خوب باشیم.
* فردا صبح (سه شنبه صبح) هم با سپاهان صحبت می کنم. قرار نیست جوابی به سپاهان بدهم و باید برگردم و با مسئولان استقلال خوزستان هم صحبت کنم. حرفم این است که ساختار استقلال خوزستان باید آسیایی شود.
* به جز سپاهان دو تیم دیگر هم مرا می خواهند که یکی از آنها تهرانی است!
ویسی درباره اینکه آیا این تیم تهرانی، استقلال است؟ گفت: باید بگویم تیم تهرانی بزرگ نیست. برایم زود است به تیم مطرح بروم.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.