مظنون قتل خواننده معروف پس از ۲۷ سال دستگیر شد

پلیس لاس وگاس مردی را در ارتباط با قتل خواننده مشهور رپ، «توپاک شکور» دستگیر کرده است.

«توپاک شکور» اسطوره موسیقی هیپ هاپ در سال ۱۹۹۶ در یک تیراندازی در لاس وگاس چهار گلوله خورد و قتل او در سه دهه گذشته همچنان یک معمای حل نشده باقی مانده است.

در ماه جولای امسال پلیس ایالت نوادای آمریکا تایید کرد که حکم تفتیش و بازرسی را در رابطه با پرونده قتل «توپاک شکور» را مجددا صادر کرده است و مردی به نام «دوان دیویس» ملقب به «کیف دی» را در این رابطه بازداشت کرده است.

مرد بازداشت شده در خاطرات خود با نام «افسانه خیابان کامپتون» که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، اعتراف کرد که یکی از سرنشینان خودرویی بوده که شلیک مرگبار از آن صورت گرفته، اما منکر حمل اسلحه شده بود.

ماموران پلیس خانه‌ای در حومه لاس وگاس که توپاک شکور در سپتامبر ۱۹۹۶ به ضرب گلوله در آن کشته شد را بازرسی کرده‌اند اما هنوز جزئیات بیشتری از این بازرسی ارائه نکرده است.

پلیس می‌گوید کیف دی (دوان دیویس) در سال‌های منتهی به قتل توپاک در محله جنوبی خیابان کمپتون کریپس، سرکرده خلافکارها بوده است.

«توپاک شکور» به عقیده بسیاری یکی از تاثیرگذارترین رپرهای تمام دوران بود که با فروش ۷۵ میلیون نسخه از آثارش در سراسر جهان، به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی تبدیل شد. در سال ۲۰۱۷، نام این خواننده در موزه «تالار مشاهیر راک اند رول» ثبت شد.

«توپاک شکور» هنگام مرگ تنها ۲۵ سال داشت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.