عباس عراقچی: اسرائیل، کشور سابق نیست و تضعیف شده است

عباس عراقچی با بیان اینکه اسرائیل ضعیف شده و موازنه قدرت منطقه تغییر کرده است گفت: اسرائیل وقتی از جنوب لبنان عقب‌‌‌نشینی کرد اسرائیل قبل نبود، واقعا تضعیف روز افزون دارد و این حتما ادامه پیدا خواهد کرد.

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی معتقد است اسرائیل وقتی از جنوب لبنان عقب‌‌‌نشینی کرد اسرائیل قبل نبود، واقعا تضعیف روز افزون دارد و این حتما ادامه پیدا خواهد کرد.

سید عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در یکی از شبکه‌های تلویزیون با بیان اینکه آمریکا شریک تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی است، گفت: «ممکن است اختلافاتی بعضا در داخل خودشان در مورد تاکتیک‌ها داشته باشند اما راهبردها و سیاست‌های اصولی‌شان یکی است.»

عراقچی همچنین خاطرنشان کرد: «نیروهای حماس می‌توانند دیوارها را بشکنند و وارد شوند، دیوارهایی که فکر می‌‌‌کردند در سایه‌‌‌اش می‌توانند در امنیت زندگی کنند و شهرک‌‌‌هایی را در فاصله کوتاه از دیوار غزه ایجاد کرده بودند که بعضا می‌‌‌گویند خیلی لاکچری بوده یعنی تا این اندازه مطمئن بودند که جنبنده‌‌‌ای نمی‌تواند از این دیوار بگذرد.

او افزود: این یعنی چه؟ یعنی موازنه قوا به‌‌‌هم خورده است، حتما این تعبیری که رهبری فرمودند اسرائیل هر چه در غزه پیش آید و این جنگ به هر شکلی که تمام شود اسرائیل، اسرائیل سابق نیست. اسرائیل وقتی از جنوب لبنان عقب‌‌‌نشینی کرد اسرائیل قبل نبود، واقعا تضعیف روز افزون دارد و این حتما ادامه پیدا خواهد کرد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.