سربازان ما خسته‌اند؛ از بار سنگین جنگ رنج می‌برند

سخنگوی ارتش اسرائیل بامداد یکشنبه به یک رسانه آمریکایی گفت: سربازان ما خسته‌اند و از بار سنگین جنگ رنج می‌برند و بعضی از آنها بیش از یک و ماه نیم است که در میدان جنگ هستند.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه به یک رسانه آمریکایی گفت: سربازان ما خسته‌اند و از بار سنگین جنگ رنج می‌برند و بعضی از آنها بیش از یک و ماه نیم است که در میدان جنگ هستند.

هاگاری به شبکه سی ان ان آمریکا درخصوص روش حماس برای غافلگیر کردن نظامیان صهیونیست اشاره کرد و افزود : حماس برای قرار گرفتن نظامیان ما در کمین خود از بلندگوهایی استفاده می‌کند که یک صدای ضبط شده به زبان عبری را پخش می‌کند.

هگاری درخصوص کشته شدن سه اسیر اسرائیلی توسط نیروهای خود و به گمان این که فلسطینی هستند، مدعی شد: نظامیان ما قوانین درگیری را رعایت نکردند و آنها نباید به هنگام نزدیک شدن به گروگان‌ها شلیک می‌کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنان خود اعتراف کرد: حادثه کشته شدن گروگان‌ها ارتش اسرائیل را به لرزه انداخت و در این خصوص بیانیه‌ای صادر و مسؤولیت آن را پذیرفتیم.

هاگاری گفت: درحال جمع‌آوری اطلاعات درخصوص فرار گروگان‌های اسرائیلی هستیم.

وی اعتراف کرد: با روزهای دشوار و پیچیده‌ای روبه رو هستیم مسائلی که پیش از آن با آن روبه رو نبودیم.

اعتراف هاگاری به کشته شدن سه اسیر خودی در عملیات در غزه پس از آن گزارش رسانه‌ها در روز جمعه صورت می‌گیرد که از کشته شدن این سه اسیر خبر داده بودند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.