با خرید این بوگاتی، یک رولزرویس رایگان تحویل می‌گیرید! +عکس

استراتژی “یکی بخر، دو تا ببر” یک تاکتیک بازاریابی هوشمندانه برای هدایت کسب و کار است، اما ما معمولاً این نوع تاکتیک را در خرید و فروش خودرو نمی‌بینیم. به تازگی یک نمایندگی فروش خودرو در فلوریدا، این نوع تاکتیک بازاریابی را اجرا کرده است.

یک نمایندگی در فلوریدا در حال حاضر یک رولزرویس ریث رایگان را به هر کسی که بوگاتی شیرون این مجموعه را خریداری کند، اهدا می‌کند.

Naples Motorsports اوایل این هفته یک پیشنهاد ویژه در فیس بوک منتشر کرد و گفت که با خرید یک بوگاتی شیرون ۲۰۲۱، رولزرویس ریث ۲۰۱۸ را به صورت رایگان تحویل می‌دهد. بوگاتی شیرون مورد نظر کمی بیش از ۳۲۰۰ کیلومتر کارکرد داشته و در سبک دو رنگ سفارشی‌سازی شده است.

رولزرویس نیز دارای طرح مشابه دو رنگ است. طبق اطلاعات وب سایت Naples Motorsports، این رولزرویس بیش از ۲۷ هزار کیلومتر کارکرد دارد. قیمت این خودرو جدا از بوگاتی شیرون، ۲۴۰ هزار دلار (معادل ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان) اعلام شده است.
با توجه به اینکه تعداد کمی بوگاتی شیرون در سطح جهان وجود دارد، تعیین ارزش آن دشوار است. ناپل موتوراسپرت، ۳.۸۵ میلیون دلار (معادل ۲۳۱ میلیارد تومان) برای شیرون قیمت تعیین کرده است. در صورت خرید این بوگاتی شیرون، رولزرویس ریث به صورت رایگان به خریدار تحویل داده می‌شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.