پخش زنده و ساعت بازی بارسلونا و رئال مادرید از تلویزیون +ترکیب احتمالی

دیدار ال‌کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید امشب از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.

امشب در مهم‌ترین دیدار لیگ اسپانیا دو حریف قدیمی بارسلونا و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند که این دیدار از شبکه سوم سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

به نقل از فارس، یک زمانی بود که فوتبال‌دوستان منتظر ال‌کلاسیکو و تقابل رئال مادرید و بارسلونا بودند. شاید از یک طرف به خاطر دوئل بزرگ مسی و رونالدو و شاید از طرفی دیگر مبارزه 2 تیم برتر فوتبال اروپا. مسی و رونالدو که رفتند و بیایم قبول کنیم که بارسلونا هم در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های اروپا نیست. با دلایلی مثل بی‌کفایتی مدیران، عدم موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و شاید خوشبینانه جوان‌گرایی. به هر جهت بارسلونا برای اینکه تنور قهرمانی لالیگا را حداقل «وِلَرم» نگه دارد، باید در دیدار با رئال، آن هم در سانتیاگو برنده شود! کاری که آخرین بار 5 سال پیش انجام داد. هدایت رئال را در آن زمان سولاری برعهده داشت و بارسا با هدایت والورده و گلزنی راکیتیچ در سانتیاگو و در مسابقات لالیگا به برتری رسید.

آخرین فرصتت است آقای ژاوی

بارسلونا الان در ۸ امتیازی رئال و صدر قرار دارد. در بازی قبل آن هم در خانه مقابل پاریس با ۴ گل تحقیر شده و باید مقابل تیمی بازی کند که به قول ژاوی بهترین تیم حال حاضر فوتبال اروپا را شکست داده است! با این حال بارسلونا امیدوار است با تکیه بر آمار خوبش در مسابقات خارج از خانه، رئال مادریدِ سرحال این روزها را شکست دهد. آخرین باخت این تیم سوایِ شکست مقابل پاریس که آن هم به خاطر اشتباه بچگانه آرائخو بود، به ۱۴ مسابقه قبل بازمی‌گردد. بارسلونا پس از اعلام خداحافظی ژاوی کاملاً احساساتی شده و توانسته نمایش‌های خوبی از خود به ثبت رساند.

از طرف دیگر بازگشت بازیکنی مثل پدری به خط میانی قوت بخشیده و هواداران امیدوارند که لواندوفسکی مدلِ بایرن مونیخ را در تیمشان ببینند! ژاوی در پایان فصل بارسلونا را ترک می‌کند و می‌توان گفت برد در ال‌کلاسیکوی امروز می‌تواند یک خداحافظی خوب حداقل برای سرمربی اسپانیایی بسازد. سرمربی که در بدترین زمان تیم را در دست گرفت؛ آن را قهرمان لالیگا کرد و الان به گفته خودش نمی‌تواند تحولی در تیم به وجود آورد.

خیز بلند رئال برای ۲ گانه

در ۲ ال کلاسیکو برگزار شده این فصل، رئال مادرید برنده مسابقه شده. یک بازی بلینگام خنجر را به دل بارسایی فرو کرد و یک بازی نیز وینیسیوس با هت‌تریک خود کابوس خط دفاع بارسایی‌ها شد. امشب چه کسی قهرمان رئالی‌ها خواهد بود؟رئال مادرید برای این دیدار غیر از کورتوا و آلابا که آن ها را تا انتهای فصل در اختیار ندارد، همه بازیکنانش را در اختیار دارد؛ حتی فرلان مندی که گفته شده بود به دلیل مصدومیت در لیست رئال مادرید نیست ولی او توانست چراغ سبز پزشکی را دریافت کرد.تنها نکته‌ای که شاید باعث ضعف رئالی‌ها شود این است که آنها چهارشنبه ۱۲۰ دقیقه پرفشار و بسیار سخت را مقابل سیتیزن‌ها داشتند.

این موضوع شاید باعث شود تا انرژی بازیکنان کمتر از بارسایی‌ها باشد. اتفاقی که در بازی دیشب نیمه نهایی جام حذفی بین سیتی و چلسی نیز مشهود بود و بازیکنان گواردیولا واقعاً بودند و کیفیت همیشگی را نداشتند.آنچلوتی البته برای این موضوع ستاره‌ای به نام شوامنی را در اختیار دارد. بازیکنی که در بازی برگشت با سیتی محروم بود و حالا می‌تواند مهره بزرگ کارلتو در خط دفاعی یا میانی باشد.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که لوکاس واسکز در سمت راست به جای کارواخالی بازی کند که در بازی با سیتی مقابل گریلیش و دوکو نمایش خوبی داشت و بسیار نیز خسته شد.رئال مادرید بهترین خط حمله و بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد. این تیم در این فصل تنها ۲ بار باخته که هر ۲ بار نیز مقابل اتلتیکو رقم خورده. تیمِ کارلتو در هر زمینه نسبت به تیم ژاوی دست بالاتر را دارد و حالا باید دید آیا می‌تواند با یک برد، قهرمانی لالیگا را زودتر از موعود جشن بگیرد یا خیر.

 

ترکیب احتمالی ۲ تیم به شرح زیر است:

رئال مادرید:لونینمندی – رودیگر – شوامنی – واسکزرودریگو – کروس – کاماوینگا – والوردهوینیسیوس – بلینگامب
ارسلونا:تراشتگنآرائخو – کنده – کوبارسی – کانسلودی یونگ – کریستینسن – گوندوغانیامال – لواندوفسکی – رافینیا
دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.