شهرخودرو ۲ – استقلال ۲/ نبرد سهراب و فرهاد برنده نداشت

تیم‌های فوتبال شهرخودرو خراسان و استقلال تهران امشب به مصاف هم رفتند.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم های فوتبال شهرخودروی خراسان و استقلال تهران در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند.

ترکیب شهرخودور: سید مهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، اکبر صادقی (C)، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، امید منصوری، میلاد سرلک، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ و مهدی قایدی

 

دقایق حساس بازی:

دیدار ٢ راس ساعت ٢٠ با قضاوت سید وحید کاظمی آغاز شد.

تنها چند ثانیه پس از سوت آغاز بازی درگیری بین اکبرصادقی و فرشید اسماعیلی منجر به مصدومیت هافبک استقلال از ناحیه کمر شد.

دقیقه ۴: روی پرتابگر بلند علی نعمتی، حسین مهربان با ضربه سر قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت، اما ضربه آرام او در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه ٩: حرکت انفرادی و رو به جلوی میلیچ به سمت دروزاه شهرخودرو باعث شد تا سرلک پشت محوطه جریمه ضربه کاشته مناسبی به استقلال بدهد، اما ضربه دیدنی میلیچ به تیر دروازه برخورد کرد تا نخستین موقعیت جدی بازی شکل بگیرد.

دقیقه ١٢: پاس رو به عقب قایدی در محوطه جریمه شهرخودرو قبل از رسیدن به اسماعیلی توسط مدافعان حریف دور شد.

دقیقه ۱۴: ضربه آرام میلاد سرلک از پشت محوطه جریمه در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه ١۶: ارسال بازیکنان شهرخودرو روی دروازه استقلال با ضربه محمدقاضی همراه شده و حسینی شوت این بازیکن را دفع کرد. در ادامه ضربه فنی امین قاسمی‌نژاد با اختلافی اندک از تیر عمودی دروازه آبی‌پوشان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: محمد آقاجانپور با یک حرکت انفرادی از سمت چپ خط دفاعی استقلال نفوذ کرد و ارسال او به سختی و در دو مرحله در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۲۴: نخستین کرنر بازی برای استقلال به دست آمد و ضربه سر علی کریمی روی این کرنر توسط آقاجانپور از روی خط دروازه شهر خودرو برگشت داده شد.

دقیقه ٣٠: کاظمی داور این بازی نخستین وقت استراحت را در اختیار بازیکنان ٢ تیم قرار داد.

دقیقه ٣۴: روی اشتباه میلاد زکی پور، حسین مهربان توپ دریافتی از خلعتبری را به تور دروازه استقلال رساند و با شوتی محکم نتیجه بازی را یک بر صفر به سود شهرخودرو کرد.

دقیقه ۳۹:محمد قاضی تعادل خود را در محوطه جریمه استقلال از دست داد، اما وحید کاظمی اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۴١: در یک ضد حمله آبی پوشان فرصت باز کردن دروازه شهر خودرو را داشتند، اما ضربه وریا غفوری با اختلاف از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: وحید کاظمی ۴ دقیقه وقت اضافی برای نیمه اول لحاظ کرد.

دقیقه ۴۵+٣: حرکت تیمی استقلالی‌ها در محوطه جریمه به اسماعیلی رسید، اما ضربه او با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر شهرخودرو به پایان رسید.

پیش از آغاز نیمه دوم ارسلان مطهری به جای میلاد زکی پور در ترکیب استقلال قرار گرفت.

دقیقه ۴۶: شوت میلاد سرلک با اختلافی اندک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: روی یک ضربه ایستگاهی ضربه سر علی کریمی با اختلاف از بالای دروازه رحمتی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۰: روی یک ضد حمله امین قاسمی‌نژاد در فرصتی تک به تک با حسین حسینی قرار گرفت و شوت او توسط دروازه‌بان استقلال برگشت داده شد، اما پیش از آن کمک داور اول بازی اعلام آفساید کرده بود.

دقیقه ۵۲: اشتباه عجیب مهدی رحمتی باعث شد تا توپی که در دستان او قرار داشت، جلوی پای مهاجمان استقلال بیفتد، اما ضربه مهدی قایدی با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: ارسال فرشید اسماعیلی روی دروازه شهر خودرو پس از یک رفت و برگشت مقابل پای ارسلان‌مطهری قرار گرفت و این بازیکن در شرایط مشکوک به آفساید با یک ضربه پشت پا به زیبایی گل تساوی این بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۱: محمد دانشگر و سینا خادم پور به ترتیب به جای میلیچ و اسماعیلی در ترکیب استقلال قرار گرفتند. امین قاسمی نژاد هم جای خود را به روح الله سیف اللهی در ترکیب شهرخودرو داد.

دقیقه ۷۴: محمدرضا خلعتبری روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی نتیجه بازی را ۲ بر ۲ مساوی کرد.

دقیقه ۸۵: برخورد مسعود ریگی و اکبرصادقی روی یک توپ هوایی منجر به مصدومیت هر ۲ بازیکن از ناحیه سر شد.

دقیقه ٩٠: مرتضی خراسانی به جای حسین مهربان در ترکیب شهر خودرو قرار گرفت.

دقیقه ۳ + ۹۰: ضربه سر محمد قاضی روی ارسال آقاجانپور با واکنش دیدنی حسینی همراه شد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.