بیانیه استقلال: نکونام و مجیدی را روبروی هم قرار ندهید!

باشگاه استقلال با صدور یک بیانیه خبر پیشنهاد قبلی به مجیدی برای جانشینی نکونام را تکذیب کرد.

جدایی فرهاد مجیدی از نیمکت اتحاد کلبا مهمترین خبر روز گذشته فوتبال ایران بود و می‌شد پیش‌بینی کرد که خیلی زود رسانه‌ها برای آب و تاب دادن به این موضوع بحث احتمال حضور فرهاد روی نیمکت استقلال را مطرح خواهند کرد.

کما اینکه صبح امروز یک روزنامه ورزشی و صفحه ورزشی یک روزنامه سیاسی احتمال حضور مجیدی در استقلال و پیشنهاد خطیر به فرهاد در نیم‌فصل، برای جانشینی نکونام روی نیمکت تیم صدرنشین لیگ را کار کردند!

حال آنکه اساسا مطرح شدن هر نامی پیرامون نیمکت تیمی که صدرنشین لیگ یک کشور است، امری نشدنی است.

موضوعی که باعث شد باشگاه استقلال با صدور یک بیانیه از رسانه‌ها بخواهد به چنین موضوعاتی توجه نکرده و با اشاره به قرارداد بلندمدت نکونام با استقلال و صدرنشینی این تیم، از آنها بخواهد دست از حاشیه‌پردازی بردارند.

در بیانیه استقلال آمده؛

🔺باشگاه استقلال : با جواد نکونام قرارداد سه ساله داریم، حاشیه درست نکنید

🔺باشگاه استقلال با اعلام حمایت از کادر فنی فعلی، شایعه‌های اخیر را تکذیب کرد.

🔺 درست در شرایطی که شاگردان جواد نکونام سزاوارانه بر صدر جدول تکیه زده‌اند و کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه، با آرامش کامل به دور از هرگونه تنش، تمام تمرکز خود را روی موفقیت و تداوم صدرنشینی استقلال برای جلب رضایت هر چه بیشتر هواداران فهیم مجموعه آبی گذاشته‌اند، عده‌ای به نیت تخریب تمرکز استقلال، شایعه احتمال تغییر کادر فنی و دروغ بزرگ مذاکره باشگاه با گزینه‌های دیگر را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند. این عده که دشمنی‌شان با استقلال برای هواداران اثبات شده، پس از ناکامی در دامن زدن به سوتفاهم‌های داخل باشگاه، حاشیه سازی جدیدی را کلید زدند و مدعی شدند باشگاه استقلال با گزینه دیگری برای سرمربیگری مذاکره کرده بود.

🔺 باشگاه استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی مربیانی که پیش از این برای سربلندی استقلال زحمت کشیده‌اند، به صراحت اعلام می ‌کند با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد و هیچ برنامه‌ای برای تغییر سرمربی و کادرفنی فعلی ندارد و همچنان از جواد نکونام و همکارانش در کادرفنی استقلال حمایت می‌کند.

🔺 همچنین باشگاه استقلال از رسانه‌های محترم می‌خواهد با توجه به قرارداد سه ساله استقلال و جواد نکونام دست از گمانه زنی در خصوص آینده نیمکت استقلال بردارند و از روبروی هم قرار دادن بزرگان استقلال پرهیز کنند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.