احتمال عرضه آیفون ۵ اس ای (iPhone ۵se) و آیپد ایر ۳ در نیمه اول سال ۲۰۱۶

اخیراً عکسی از آیفون ۵ اس ای (iPhone ۵se) در فضای مجازی منتشر شده است که به نظر می‌رسد این دستگاه نمونه کوچک شده‌ای از آیفون ۶ باشد که دارای صفحه نمایشی ۴ اینچی خواهد بود. اکنون یک سؤال باقی می‌ماند که چه زمانی این دستگاه به بازار عرضه خواهد شد؟ ما گمان می‌کنیم که این دستگاه در اسفند ماه عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد این حدس ما تأیید شده است.

طبق اسناد KGI، مینگ چی کو مدعی شده است که اپل نه تنها آیفون ۵ اس ای را در این بازه رونمایی خواهد کرد بلکه از عرضه آیپد ایر ۳  همزمان با آن در نیمه اول سال ۲۰۱۶ خبر می‌دهد. گفته می‌شود مراسم WWDC اپل به طور معمول علاوه بر تمرکز روی نرم افزارهای این شرکت به سخت افزارها هم پرداخته می‌شود که بر همین اساس به احتمال زیاد این دو دستگاه در اسفند ماه معرفی خواهند شد.
از  آنجایی که اپل، آیپد ایر ۳ را به جای نیمه دوم سال، در نیمه اول سال معرفی خواهد کرد، می‌تواند به این دلیل باشد که به جایگزینی آیپد ایر برای آیپد پرو و آیپد مینی ۴ تصمیم گرفته است. بنابر این اپل نمی‌خواهد مشتریانش برای دریافت آیپد ایر جدید زمان زیادی را منتظر بگذارد. اما اینها تنها حدس و گمان است.
هنوز جزییاتی از آیپد ایر ۳ در اختیار نیست اما امیدواریم اطلاعات بیشتری در زمینه مراسم اسفند ماه اپل که ممکن است در آن شاهد  iPhone ۵se و iPad Air ۳ باشیم، به‌دست آوریم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.