پزشکیان: شب قدر ما این نیست که در کشور ما قاچاق، رانت و رشوه باشد

مسعود پزشکیان گقت: شب قدر ما این نیست که در کشور ما قاچاق باشد قدر ما این نیست که در کشور ما رانت و رشوه و مشکلاتی باشد که امروز با آنها درگیر هستیم.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از خبرآنلاین، مسعود پزشکیان که در غیاب علی لاریجانی ریاست مجلس را به عهده داشت در جریان نشست علنی امروز ضمن ابراز تاسف در پی وقوع حادثه ناگوار ناوچه کنارک شهادت جمعی از دریاداران ارتش را تبریک گفت. او همچنین با اشاره به ماه رمضان و فرا رسیدن شب‌های قدر گفت: ما در ماه‌ رمضان و شب‌های قدر خودمان را از همه چیز محروم می‌کنیم جز در جهت خدار،راستی و حقیقت. و چند شب آینده شب قدر ماست.

او ادامه داد: واقعا شب قدر ما این نیست که در کشور ما قاچاق باشد قدر ما این نیست که در کشور ما رانت و رشوه و مشکلاتی باشد که امروز با آنها درگیر هستیم. قدر ما این نیست که تولید ما به این صورت باشد ما اگر این شب را بیدار می‌مانیم و اگر با خدا پیمان می‌بندیم پیمانی ببندیم که با قاطعیت بتوانیم قدری برای خودمان تعیین کنیم که برازنده مسلمانی و شیعه بودن و لیاقت جامعه اسلامی ما باشد.

پزشکیان گفت: بعد از ۴۰ سال قدر ما نباید این چیزی باشد که در آن قرار گرفته‌ایم؛ اگر بیدار می‌مانیم و با خدا راز و نیاز می‌کنیم راز و نیازی بکنیم که فساد،ظلم، بی انصافی و بداخلاقی را در جامعه از ریشه برکنیم آن زمان است که با خدای خود راست گو بوده‌ایم و راست گفتیم.

او در پایان گفت: امیدوارم خداوند به ما کمک کند و به ما لیاقت بدهد تا به قدر واقعی خود برسیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.