فرصت‌سوزی یاران جهانبخش مقابل لسترسیتی

برایتون در شبی که نتوانست از یک ضربه پنالتی استفاده کند به تساوی مقابل لستر سیتی رضایت داد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از ورزش سه، در دیدار آغازین هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که برای دومین مسابقه متوالی علیرضا جهانبخش را در فهرست نداشت، از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه شب در کینگ پاور استادیوم مقابل لستر سیتی رده سومی قرار گرفت.

برایتون که هفته گذشته توانسته بود به برتری ارزشمندی مقابل آرسنال دست پیدا کند، این بار هم به دنبال کسب یک برد دیگر در خانه‌ی لستر سیتی بود و در دقیقه ۱۴ این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی به گل برسد، اما نیل موپای نتوانست از آن استفاده کند تا بازی با نتیجه صفر- صفر دنبال شود.

موپای که هفته گذشته منجر به آسیب دیدگی لنو، دروازه‌بان آرسنال و زدن گل برتری مقابل توپچی‌ها شده بود، با فرصت‌سوزی برابر لستر سیتی اجازه نداد تیمش به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل یاران جهانبخش مقابل لستر به اتمام برسد.

تیم برایتون که پس از کرونا یک برد به دست آورده بود، با تساوی مقابل لستر سیتی ۳۳ امتیازی شد و بدون اینکه تغییری در جایگاه جدولی‌اش در لیگ برتر انگلیس به وجود بیاید، همچنان در رده پانزدهم ماند.

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی برایتون که در این فصل هشت بازی انجام داده، امشب هم مثل دیدار برابر آرسنال، جزو لیست ۲۰ نفره تیمش مقابل لستر سیتی حضور نداشت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.