بازی استقلال – پیکان سه بر صفر می‌شود؟

یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و مدیر عامل باشگاه سایپا گفت: شکایت باشگاه استقلال از باشگاه پیکان آورده ای برای این تیم نخواهد داشت.

مهرداد سراجی با بیان این مطلب افزود: ما به حضور بازیکن ۴ کارته، محروم یا جعلی بودن مدارک کسی اعتراض نکرده ایم. ما به آیین نامه ۶۱ فیفا در رابطه با بازیکن غیر مجاز و بازیکنی که صلاحیت حضور در زمین را نداشته اعتراض کرده ایم. من متن قانون را برایتان خواندم. قانون اجازه می‌دهد این رای به کمیته استیناف برود و مورد بررسی مجدد قرار بگیرد. بعد از این هم باشگاه پیکان می‌توانند به دادگاه عالی ورزش (CAS) رجوع کنند این مسیر قانونی است و هر باشگاهی حق دارد این مسیر را طی کند اما من یقین دارم که این رای در کمیته استیناف تایید خواهد شد و مطمئنیم این رأی در فیفا هم تأیید خواهد شد چون ما به استناد قوانین فیفا مراجعه می‌کنیم.

مهرداد سراجی در خصوص شکایت احتمالی باشگاه استقلال از باشگاه پیکان گفت: برای باشگاه استقلال احترام قائل هستم و در جایگاهی نیستم که درباره این باشگاه صحبت کنم اما اگر آن‌ها استناداتی داشته‌اند، باید در زمان قانونی‌اش مطرح می‌کردند تا مورد بررسی قرار گیرد. قطعا وکلای این باشگاه از این مطالب مطلع هستند. اتفاقی که افتاد اظهار نظر افراد متعدد بود که از آن‌ها تشکر می‌کنم. خیلی از افراد از جمله آقای شاه حسینی این روند را تایید کردند و اظهار نظر حقوقی انجام دادند و مسیر رای را تایید کردند که از او تشکر می‌کنم. وکلای دیگر هم که مشاوران ما بودند در این رابطه صحبت و تایید کردند. دکتر ملیح زاده و آقای شکری هم اظهار نظر کرده و این فرایند توسط این دوستان تایید شده است.

مدیر عامل باشگاه سایپا پیرامون ادامه همکاری با فراز کمالوند گفت: ما قطعا با فراز کمالوند ادامه خواهیم داد. واکنش کمالوند و بیاتی‌نیا روی صحنه‌ای که در بازی با پیکان پنالتی اعلام شد، از روی تعصب بود و ما به کمیته استیناف اعتراض می‌کنیم تا این رای را تقلیل و اگر امکان دارد، مورد بخشودگی قرار دهند. ما فصل بعد هم با او ادامه می‌دهیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.