جزئیات لو رفته از عروسی جنیفر لوپز و بن‌افلک

“جی.لو” ۵۳ ساله که گویا قصد دارد رکورد خاصی از خود در تعداد ازدواج های رسمی و غیر رسمی به جا بگذارد حالا مدتی می شود که دوباره خبرساز شده است.

جنیفر لوپز دوباره پس از گذشت ۱۸ سال از رابطه اش با “بن افلک” بازیگر ۵۰ ساله هالیوودی نامزد کرده و به این رابطه رسمیت داده است.این دو نفر از سپتامبر سال ۲۰۰۳ یکدیگر را می شناختند و از آن زمان با هم ارتباط داشتند. زمان و تاریخ مراسم عروسی خود را تعیین کرده بودند اما به دلایلی مجبور شدند آن را به تعویق بیندازند که ۴ ماه طول کشید؛ اما در نهایت هیچ مراسم عروسی برگزار نشد و این دو نفر از هم جدا شدند و این اتفاق با یک پایان تلخ به اتمام رسید.

بنیفر نام مشترکی بود که جنیفر و بن افلک پس از شروع رابطه شان انتخاب کردند. این دو ستاره یکدیگر را در فیلم «Gigli» ملاقات و در سال ۲۰۰۲ با هم نامزد کردند. آنها حتی یک موزیک ویدیوی مشترک با هم برای آهنگ « Jenny from the Block» ساختند. آنها تصمیم داشتند تا در سال ۲۰۰۳ مراسم عروسی شان را برپا کنند اما ۴ روز قبل از مراسم بن افلک تمام برنامه ها را بهم زد و به بهانه این که رسانه ها بیش از حد روی آنها تمرکز کرده اند، عروسی شان را به تعویق انداخت. عروسی آنها هیچوقت برپا نشد و آنها در نهایت در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. جنیفر در این باره می گوید: «ما خیلی دوست نداشتیم که در معرض عموم قرار بگیریم. در آن زمان که توجهات زیادی روی ما بود، خیلی تحت فشار بودیم.»

و دوباره “بن افلک”
یک منبع نزدیک به افلک گفته است: «او (بن افلک) در خانه او (جنیفر لوپز) مانده بود و جنیفر قصد داشت در اینستاگرام اعلام کند که این دو نزد هم بازگشته اند. همه چیز به زمان بستگی دارد». بن در مورد جنیفر گفته است: « تو کجا چشمه جوانی را قایم کرده ای؟ چرا شبیه همان چیزی هستی که در سال ۲۰۰۳ بودی در حالی که من در بهترین حالت شبیه یک چهل و چند ساله هستم؟». بن در ادامه در مورد جنیفر گفته است: «او استعداد فوق العاده ای دارد اما برای موفقیتش سخت تلاش کرده است و بسیار برایش خوشحالم که در نهایت به آن چیزی که لیاقتش را داشته رسیده است»
جنیفر لوپز که برای بار دوم به صورت رسمی با بن افلاک معروف نامزد کرده است، قصد دارد برای مراسم ازدواجش به گونه ای عمل کند که اتفاق سری قبل و در نهایت بهم خوردن مراسم رخ ندهد. هنوز مراسم ازدواج جنیفر لوپز برگزار نشده، برنامه کلی این مراسم فاش شده است.گفته می شود که جی.لو در حال برنامه ریزی برای ” یک عروسی سلطنتی هالیوود” است .برنامه‌ریزان عروسی که او با آنها کار می‌کند، گزینه‌های بی‌شماری را ارائه می‌دهند که شامل شیک‌ترین مکان‌ها در ایالات متحده و همچنین بسته‌های فوق‌العاده لوکس ماه عسل است. اما این کافی نیست. او دائماً نظر خود را در مورد همه چیز تغییر می دهد و در تمام ساعات شب با برنامه ریزان تماس گرفته است.

نزدیکان وی اکنون نگران هستند که تب عروسی جی لو منجر به جدایی دوم برای زوجی شود که دوباره به هم پیوسته اند، و استدلال می کند: “جن بسیار کمال گرا است و این بدترین چیزها را در او به وجود آورده است. البته، بن بیچاره درست وسط ماجراست”!

این منبع ادعا کرد که دوستان اکنون در تلاش هستند تا او را آرام کنند تا از دلشکستگی دوباره جلوگیری کنند. آنها گفتند که اگرچه او عمیقاً عاشق این خواننده است، اما این نوع رفتار بود که در ابتدا این جفت را از هم جدا کرد.

میهمانان مراسم ازدواج جنیفر لوپز که تقریبا حدود ۳۰-۴۰ نفر خواهند بود، به چیزی شبیه جشن تولد دعوت می شوند و بعد متوجه خواهند شد که عروسی است و جشن تولدی در کار نبوده است.

جنیفر حالا پس از بازگشت به رابطه ای قدیمی نام خود را به “بنیفر” تغییر داده و علی رغم انتظارات در صدد است تا کاملا مخفیانه مراسم خود را برگزار کند که احتمالا در این کار شکست خواهد خورد.

زمانی که افلک برای دومین بار از جنیفر خواستگاری کرد جی.لو وقت خود را برای نشان دادن حلقه نامزدی بزرگ و سبز رنگ الماس خود تلف نکرد، حلقه ای که گفته می شود قیمت آن چهار برابر بیشتر از چیزی است که سال ها پیش به او داده شده بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.