محسن رضایی از کمیسیون اقتصادی دولت حذف شد؟

معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به حذف معاونان اجرایی و اقتصادی رئیس جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصاد دولت را ابلاغ کرد.

به نقل از مدارا، هیأت وزیران در جلسه هفتم فروردین ماه امسال، به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوب کرد «معاونان اجرایی و اقتصادی رئیس جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصاد دولت موضوع بند (۱) ماده (۶) اصلاحی آیین نامه داخلی هیأت دولت حذف شوند».

گفتنی است، کمیسیون اقتصادی دولت دوشنبه ۱۵ شهریور پارسال، نخستین جلسه اصلی خود را در دولت سیزدهم با حضور دبیر هیئت دولت، دبیر کمیسیون، وزرای امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر اعضا برگزار کرد.

در این جلسه، آقایان سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و اکبر کمیجانی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سوی اعضای کمیسیون به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس این کمیسیون تعیین شدند.

تدوین و تنظیم تصمیمات و مصوبات و لوایح مصوب کمیسیون و تصمیمات اتخاذ شده در دولت در زمینه یادشده، با رعایت فنون و اصول مربوط به تنظیم قوانین و مقررات، برقراری امکان مشارکت نخبگان، کارشناسان برجسته مراکز علمی و پژوهشی و مدیران با سابقه در تصمیم سازی کمیسیون و اجرای مقررات مربوط به کمیسیون و تهیه گزارش های مربوط به نحوه تشکیل و فعالیت های کمیسیون از اهداف تشکیل کمیسیون اقتصادی دولت است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.