ساعات کاری ادارات از ۲۱ خرداد در کل کشور تغییر می‌کند

سخنگوی دولت در مورد تغییر ساعت کاری ادارات گفت به منظور مدیریت مصرف برق در ایان تابستان ساعات کاری ادارات در کل کشور از ۲۱ خرداد تا سوم شهریور ماه از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، توضیح داد مصوبه‌ای که امروز در هیات وزیران به تصویب رسید و آثار آن نیز مهم است، بحث اصلاح ساعات کاری اداری به منظور مدیریت مصرف برق در ایام گرم تابستان است. هم پیشنهادی را استانداری تهران در این زمینه ارائه کرده بود و هم پیشنهادی را وزارت نیرو در این زمینه ارائه کرده بود. پیش از این هم ما مصوبه ای داشتیم که برخی از اختیارات به استانداران برای مدیریت ساعات کاری در جهت اصلا وضعیت مصرف برق به ویژه در محیط های اداری اعطا شده بود.

سخنگوی دولت در ادامه تصریح کرد: امروز یک مصوبه عمومی برای کل کشور بنا به پیشنهاد وزارت نیرو به تصویب رسید که ساعات اداری از تاریخ ۲۱ خرداد ماه تا تاریخ سوم شهریور ماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ در تمام ادارات کشور باشد. طبیعتا بخشی از ساعت کاری که به واسطه این تغییر ساعت کاهش پیدا می کند، از سوی مقامات مربوطه در خلال سایر ساعات هفته باید جبران صورت گیرد تا خللی در ارائه خدمات اداری پیش نیاید.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.