گزینه‌های جدید برای هدایت تیم استقلال

اینوطر که پیداست مدیران باشگاه استقلال با جواد نکونام به توافق نرسیدند و تصمیم دیگری گرفتند.

برخی رسانه ها از اقدام جدید مدیران باشگاه استقلال و شروع مذاکره با چند گزینه جدید را برای سرمربیگری این تیم خبر داده اند.

باشگاه استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی گزینه های مختلفی را برای جایگزینی او موردبررسی قرار داد و در نهایت جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی آنها انتخاب شد. مذاکرات مسئولان استقلال با نکونام هم تا حد خوبی پیش رفت اما این مربی هنوز جواب قطعی اش را به استقلالی‌ها اعلام نکرده است.

این در شرایطی است که حدود یک هفته از جدایی مجیدی گذشته و مسئولان استقلال برای آنکه از نقل و انتقالات تابستانی و البته بحث آماده سازی عقب نمانند، نمی‌خواهند فرصت را از دست بدهند.

در چنین شرایطی مدیران باشگاه استقلال مذاکره با برخی گزینه های دیگر مد نظرشان برای سرمربیگری تیم شروع کرده‌اند. چنین اقدامی از سوی مدیران باشگاه استقلال برای آن است که اگر جواب جواد نکونام به آنها منفی بود، فرصت را از دست نداده باشند و بتوانند سریعا برای انتخاب سرمربی اقدام کنند.

مذاکرات مسئولان استقلال با گزینه های مد نظرشان ادامه دارد و باید دید طی یکی دو روز آینده چه اتفاقات جدیدی پیرامون نیمکت این تیم پرطرفدار رخ خواهد داد.
بدون تردید اولویت مصطفی آجورلو در شرایط کنونی انتخاب سرمربی جدید در اسرع وقت است و باید دید او چه کسی را برای هدایت تیم مدافع عنوان قهرمانی برمی‌گزیند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.