آخرین قیمت دلار در صرافی‌ها/ قیمت یورو کاهش یافت!

بعد از ظهر امروز بازار طلا و سکه همچنان با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ثبت شده است. این در حالی است که نرخ دلار در صرافی ها با اندکی کاهش نسبت به صبح روبرو بوده است.

دلار در دومین روز معاملاتی هفته افزایش قیمت را تجربه می‌کند. یورو اما با ۲۰ تومان کاهش در صرافی ها و ۱۱۰ تومان کاهش در صرافی ملی مواجه بوده است.

کانون صرافان نیز دلار را ٢٧ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۷ هزار و ۱۵۳ تومان برای خرید و ٢٧ هزار و ۴۳۷ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ۳۱۳ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۸۸۶ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۱۸۳ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۸۸۸ تومان برای خرید و ٢٩ هزار و ۲۰۱ تومان برای فروش بود که کاهش قیمتی در حدود ۲۰تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۷ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۷۶۹ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۵۰۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۲۴۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۴۲۳ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۱۴۰ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۳۱۶ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۴ برای خرید افزایش قیمتی نزدیک به ۱۱۰ تومان را تجربه می‌کند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.