مسی: مارادونا به‌خاطر من بسیار خوشحال است

کاپیتان تیم ملی آرژانتین به رفتاری که بعد از دیدار با مکزیک داشت و سبب خشم مردم این کشور شد، واکنش نشان داد.

برتری ۲ بر صفر تیم ملی آرژانتین مقابل لهستان که سبب صعود آلبی‌سلسته به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به‌عنوان صدرنشین گروه C شد، بیست‌ودومین بازی لیونل مسی در ادوار مختلف مسابقات جام جهانی محسوب می‌شد. مسی اکنون بیشترین حضور با پیراهن آرژانتین در جام جهانی را به نام خود ثبت کرده است که این رکورد پیش‌تر در اختیار دیه‌گو مارادونا بود.

مسی پس از دیدار با لهستان درباره رسیدن به این رکورد اظهار داشت: این مسئله را نمی‌دانستم. توانایی برای ادامه کسب چنین رکوردهایی باعث افتخار من است. دیه‌گو هم برای من بسیار خوشحال خواهد بود؛ چون او همیشه احساس زیادی نسبت به من نشان می‌داد و زمانی که شرایط برای من خوب رقم می‌خورد، همیشه بسیار خوشحال می‌شد.

وی در مورد صدرنشینی شاگردان لیونل اسکالونی در گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ تصریح کرد: پس از شرایطی که در آغاز (شکست ۲ بر یک مقابل عربستان) رقابت‌ها تجربه کردیم، به هدف اول‌مان که همان صعود از مرحله گروهی بود، رسیدیم. می‌دانستم یک گل می‌تواند کل بازی را عوض کند و زمانی که پنالتی را از دست دادم، واقعاً ناامید شدم.

کاپیتان آرژانتین با بیان اینکه بعد از گل اول همه چیز به سود تیمش پیش رفت، گفت: تیم پس از پنالتی قوی‌تر شد و پس از گل نخست، همان کاری را کردیم که از شروع جام جهانی برای آن زحمت می‌کشیدیم، اما به دلایل مختلفی نمی‌توانستیم چنین اتفاقی را رقم بزنیم. این کار برای آینده به ما اعتمادبه‌نفس می‌دهد. می‌دانیم که حالا همه چیز بسیار دشوار خواهد بود و کارمان مقابل هر حریفی پیچیده است. پیش‌تر دیده بودیم که هر تیمی می‌تواند خوب بازی کند و پیروز شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.