شکیرا دوباره سوژه شد/ رابطه جدید خواننده کلمبیایی با لوئیس همیلتون؟

آهنگی که برای ورود لوئیس همیلتون به صحنه مسابقه انتخاب شده بود، آهنگ مشهور خواننده کلمبیایی بوده که شایعات خیلی زیادی را در مورد رابطه این دو نفر به وجود آورده است.

 لوئیس همیلتون و شکیرا یکی از بزرگ‌ترین سوژه‌های گرندپری فرمول یک میامی بودند که در تاریخ ۷ مِی برگزار شد. به طوری که حضور خواننده کلمبیایی در مسابقه فرمول یک بیش از پیروزی مکس فرستاپن باعث پر شدن ستون‌های روزنامه‌ها شده بود.

شکیرا در مسابقه‌ای که در مجاورت استادیوم هارد راک برگزار شد بسیار فعال بود و شخصیت‌های متعددی مانند تام کروز او را همراهی می‌کردند. اما چیزی که غوغا به پا کرد، رفت و آمدهای شکیرا با لوئیس همیلتون بود که شایعات متعددی در مورد رابطه عاشقانه احتمالی بین این دو نفر ایجاد کرد. آنها برای صرف شام در رستورانی در میامی با هم دیده شدند و بعد به سفر تفریحی کوتاهی با قایق رفتند که دوستانشان هم در این سفر آنها را همراهی می‌کردند.

به نقل از خبرورزشی، پس از غوغای به وجود آمده و شایعات زیاد پیرامون این دو نفر، یک ویدیوی قدیمی مرسدس با حضور لوئیس همیلتون و شکیرا دوباره وایرال شد. زمان‌بندی این ویدئو تاثیر زیادی در وایرال شدنش داشت. اتفاقی که افتاد این بود که کاربران شبکه‌های اجتماعی پستی مربوط به تاریخ ۲۳ فوریه، بیش از دو ماه قبل از گرندپری میامی، را دوباره منتشر کردند که ورود راننده بریتانیایی را به محل مسابقه نشان می‌داد. نکته مهمش هم آهنگ شکیراست که برای این صحنه انتخاب شده بود.

در این ویدئوی ۹ ثانیه‌ای، ملودی «Whenever, Wherever» با ورود قهرمان هفت دوره فرمول یک همراه شده و متن مخصوص این قسمت از ترانه «با تو، زندگی من، می‌خواهم زندگی کنم» باعث شده که تئوری‌های زیادی ایجاد شود و کاربران بپرسند که آیا تیم مرسدس از قبل چیزی در مورد رابطه بین این دو نفر می‌دانست!

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.