اولین صحبت‌های یاغی جدید پس از قرارداد با پرسپولیس +عکس

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پرسپولیس خیلی بیشتر از جاهای دیگر دیده می‌شوید و امیدوارم بتوانم ابتدا به تیمم کمک کنم و بعد از آن هم بتوانم به تیم ملی دعوت شوم.

مسعود ریگی پس از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت: اول باید تشکر ویژه‌ای از یحیی گل‌محمدی داشته باشم که دوباره به من لطف داشت و پس از همکاری که با یکدیگر در پدیده مشهد داشتیم، باعث افتخار من بود که دوباره در باشگاه بزرگ پرسپولیس در کنارش باشم.

وی ادامه داد: امیدوارم به امید خدا بتوانم همانطور که در چند سال گذشته برای تمام تیم‌هایی که بازی کردم و سعی کردم نسبت به تیمم مسئولیت‌پذیر و متعهد ‌باشم، در پرسپولیس هم همین‌طور باشم. امیدوارم تمام تمرکز و فکر و ذکرم فوتبال بازی کردن باشد و سعی دارم بدون هیچگونه حاشیه‌ای کار کنم و به امید خدا به پرسپولیس کمک کنم.

هافبک جدید پرسپولیس درباره مدت قراردادش با این باشگاه و اینکه چه شماره‌ای را برتن خواهد کرد، گفت: قراردادم با پرسپولیس دو ساله است، اما درباره شماره پیراهنم صحبت نکرده‌ایم.

ریگی درباره اینکه تجربه همکاری با یحیی گل‌محمدی چقدر به موفقیتش در پرسپولیس کمک خواهد کرد، عنوان کرد: ‌ آقا یحیی به من لطف داشتند و در چند سال اخیر به من پیشنهاد داده‌اند ولی امسال خدا کمک کرد تا دوباره در خدمت‌شان باشم و امیدوارم بتوانم ایشان را کمک کنم.

وی در واکنش به اینکه انتقال او به پرسپولیس خیلی سریع انجام شد، خاطرنشان کرد: مراحل انتقالم به پرسپولیس فقط یکی، دو روز طول کشید و خیلی سریع اتفاق افتاد. ان‌شاالله بتوانم همانطور که به کارم متعهد بودم، امسال نیز همینطور باشم.

هافبک جدید پرسپولیس درباره شانس دعوت شدنش به تیم ملی با حضور در جمع سرخ پوشان، تصریح کرد: دعوت شدن به تیم ملی باعث افتخار هر بازیکنی است و اگر من هم دعوت شوم، سعی می‌کنم همه توانم را بگذارم ولی دیده شدن در پرسپولیس، خیلی بیشتر از سایر تیم‌هاست و ان‌شاالله بتوانم ابتدا به پرسپولیس و بعد به لطف خدا به تیم کشورم کمک کنم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.