داستان ترسناک عیسی و هوادار پرسپولیس!

به نظر می‌رسد ادعای عجیب علیه عیسی آل‌کثیر که از سوی یکی از هواداران مطرح شده، واقعی باشد.

ادعای کاپیتان فوتبال ساحلی در مورد عیسی آل‌کثیر، این بار از زبان یک هوادار پرسپولیس مطرح شده و او به صورت شفاف و مفصل، ماجرای پیراهن گلزن دربی را شرح داده است. ماجرا از این قرار است که عیسی آل‌کثیر پس از پایان صدمین شهرآورد پایتخت، پیراهن خود را به سمت هواداران پرتاب کرد و یکی از آنها خوش‌شانس بود و توانست پیراهن عیسی را بگیرد و با یک هدیه ویژه به شهر خود بازگردد.

هواداری که صاحب پیراهن ارزشمند گلزن دربی شد، همراه با چند نفر از دوستانش از شمال به تهران آمده بود تا دربی را تماشا کند و فکرش را هم نمی‌کرد که اینطور دست پر جاده تهران – شمال را برگردد اما سرنوشت دربی برای او، اینجا به پایان نمی‌رسید.

طرفدار خوش‌شانس پرسپولیس به محض اینکه به شهر خود رسید، تصاویری از این پیراهن را در اینستاگرام همراه با منشن‌کردن عیسی قرار داد و از او بابت گلزنی در دربی و این هدیه ویژه تشکر کرد. جالب اینکه مهاجم جنوبی سرخپوشان که شاید در طول یک سال پاسخ کمتر هواداری را در اینستاگرام بدهد، به این استوری ریپلای داد تا صاحب پیراهن او، حسابی ذوق‌ زده شود.

پیام عیسی به این هوادار حاکی از جملاتی محبت‌آمیز و همچنین یک درخواست بود: «بیا تهران تا پیراهنت را امضا کنم.» او نیز دوباره شهر خود را به مقصد تهران ترک کرد و بعد از بازی هوادار و صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی، راهی استادیوم کاظمی، محل تمرین سرخپوشان، شد. او تصور می‌کرد قرار است همراه عیسی به داخل مجموعه برود و تمرین را تماشا کند و بعد روی این پیراهن ارزشمند، امضای گلزن دربی را هم بگیرد تا عیش او کامل شود اما…

شاید جالب باشد از اینجا به بعد داستان را از زبان خودش بشنوید که با ارسال ویدیویی به روزنامه اعتماد ماجرا را توضیح داده است:

* رفتیم دم در شهید کاظمی وایسادیم تا بازیکنان پرسپولیس بیایند. خلاصه یکی یکی آمدند و حول و حوش ۱۱ آقا عیسی آمد. با من چند تا عکس گرفت و با هواداران عکس گرفت و به من گفت که بعد از تمرین کارت دارم.

* ما گفتیم شاید به ما بگوید بیا سر تمرین. ما منتظر ماندیم و یک ساعتی گذشت که دیدیم بازیکنان یکی یکی دارند می‌آیند. خلاصه عیسی آمد و گفتیم که ما را نبردی سر تمرین. گفت امروز تمرین پشت درهای بسته بود و آقا یحیی نمی‌گذاشت کسی بیاید داخل. انشالله دفعه دیگر.

* بعد گفتم پیراهن را برایم امضا بزنی ممنون می‌شوم. پیراهن را دادم که امضا بدهد. پیراهن را گرفت و یک پیراهن تمرین به من داد که رویش امضا زده بود. گفت که من پیراهن اصلی را می‌خواهم و خواب دیدم که باید همیشه همراهم باشد. من هرچقدر اصرار کردم که نباید این را از من بگیری و من این همه راه آمدم که برایم امضا بزنی و به عشق شما آمدم… گفت نه آن پیراهن باید همراه من باشد و بعد گازش را گرفت.

* دیگر از آن موقع هیچ پیامی را جواب نمی‎‌دهد، نه اس ام اس، نه اینستاگرام. همین دیگر، تمام شد.

جالب اینکه این هوادار پرسپولیس که در فضای سرسبز و همراه با صدای طبیعت ویدیوی خود را ضبط کرده، در پایان این ویدیو برای عیسی آل‌کثیر آرزوی موفقیت می‌کند!

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالات پیرامون این موضوع سکوت و ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند و تماس با آل‌کثیر برای پاسخ به ادعای این طرفدار نتیجه‌ای در پی نداشته است.

با این حال اقدام عیسی به حدی عجیب و دور از انتظار بوده که در ابتدا و زمانی که این ادعا از سوی هوادار پرسپولیس مطرح شده بود، کمتر کسی آن را باور می‌کرد و حتی برخی از طرفداران پرسپولیس نیز این موضوع را حاشیه‌سازی برای مهاجم گلزن تیمشان می‌دانستند اما به نظر این واقعیتی است که اتفاق افتاده و عیسی هدیه خود را به بدترین و شاید غیراخلاقی‌ترین شکل ممکن از این هوادار پس گرفته است.

شاید بد نباشد حالا که عیسی پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس را رد کرده و راهی سپاهان شده، حداقل این پیراهن را به هوادار پرسپولیس پس بدهد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.